مارکهای شیطانی! satan brands!
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

  آیا می دانید مارک های پر طرفداری که در سرتاسر دنیا علاقمندان زیادی دارند و حتی  ارزش افراد با داشتن آنها سنجیده می شود در اصل چه معنایی دارند؟...

آیا می دانید این مارک ها و برند ها که بعضا ما هم به داشتن یک کفش فلان مارک افتخار می کنیم چه شعارهایی هستند!شعارها و تلقین هایی که نا خواسته ما آنها را در قالب یک مارک (یا مدل)حمل می کنیم یا برای خرید آنها تلاش می کنیم ، چرا که بطرز هنرمندانه ای کد شده اند و مخفی هستند. مارک ها و برند هایی که در اصل شعارهای شیطانی هستند و توسط مالکان صهیونیست و شیطان پرست کمپانی های غربی به ما دیکته شده اند.

در فیلم مستند ظهور(The arrivals) که بخشی از پروژه   بیداری   یا  Wake up است از بعضی از این مارک ها و نام ها کد برداری شده است. در ادامه تعدادی از این مارک ها را معرفی می کنیم.

1) مارک هایی که در اصل خلاصه شده ی مجموعه ای از لغات هستند که تشکیل یک شعار شیطانی را می دهند:

مارک آدیداس
ADIDAS : AlDays I Dream About S e x
 ترجمه : من هر روز رویای س ک س ( ارتباط جنسی ) دارم.

و از طرفی به شکل  هرم طراحی شده و با طراحی خود القای (اهرام ثلاثه) را دارد که نماد فراماسونری است.

 

مارک پپسی

PEPSI: Pay Each Peny,Saves Israel

 ترجه :  هر یک پنی (یک صدم پوند) که پرداخت می کنید ذخیره می شود برای اسراییل .

 

مارک پلی بوی

PLAY BOY

 

که معنی لغوی آن در انگلیسی به معنای همچنس بازی است.


2) مارک هایی که با کمی دقت خود  یک شعار شیطانی هستند :

مارک معروف کوکا کولا . کلمه کوکاکولا بر روی این نوشابه طوری نوشته شده است که اگر به آن  از پشت نگاه کنید خواهید فهمید که شامل  کلمات توهین آمیزی به پیامبر (ص) ، نماز ، مکه  و سایر مقدسات اسلام و مسلمانان است .

 

مارک Jabulani که روی توپ و تبلیغات جام جهانی 2006 توسط شرکت آدیداس حک شده بود.اگر خوب دقت بفرمایید بر روی توپ بازی های جام جهانی 2006با عبارت عجیبی مواجه می شوید که دیگر هر گونه شکی را بر طرف می سازد!

 

“Jabulani”

 

گفتنی است این واژه در واقع یاد آور نام خدای شیطانی ماسونهاست که بر روی این توپ نقش بسته است ، Jahbulon خدایی مرکب از یهوه (خدای یهودیان) ،بعل(خدای شیطانی مردم بین النهرین و کنعان ) و “آن” نام اوسیریس (خدای مردگان در مصر باستان) است.این کلمه در فارسی “یه بال آن” تلفظ می شود.

 

آیا شرکت ادیداس فراماسون است؟ آیا شرکت ادیداس فراماسون است؟

 

در واقع یهودیان سامری نسب که از دین موسی (ع) منحرف گشتند ، پرستش این خدایان (بعل و اوسیریس) را که از مردمان مصر و بابل وام گرفته بودند وارد دینشان کردند و به پرستش خدایی جدید به نام Jahbulon پرداختند.و امروز نیز فرزندان نا مشروع این شبکه شیطانی یعنی فراماسونها (البته در درجات بالای سازمان)و شبکه ایلومیناتی نیز این موجود را مورد پرستش قرار می دهند.

منبع:http://sheytanha.persianblog.ir





تاریخ: 14 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 12339
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1