قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سریال کنترل اذهان ، تبلیغات !
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات !

 

قسمت اول از مقاله بسیار جذاب و زیبای “مهندسی معکوس” بهمراه پارت اول سریال ” کنترل اذهان – تبلیغات ” که بسیار جامع درباره Mind Control بحث خواهد شد ... انشالله که مورد توجه شما قرار بگیرد .!

 

شاید شما کلمه مهندسی معکوس را زیاد شنیده باشید به طول مثار روش تست زنی برای کنکور با استفاده از مهندسی معکوس!اما مهندسی معکوس محدوده معنایی بسیار گسترده ای داره و نافذ است.امروزه بهترین روش برای تسخیر ذهن و کنترل اذهان با روش مهندسی معکوس است.شما پیام بازرگانی میبینید که با خوردن یک دانه پفک چه احساس لذت بخشی به انسان دست میدهد! با تکرار ای پیام بازرگانی از مفهوم به طور مکرر به ذهن شما القا میشود و در ضمیر ناخودآگاه شما نقش میبندد و هرجا آن پفک را ببنید همان احساس زمان دیدن پیام بازرگانی در ذهن شما تداعی میشود این مثال بسیار ساده ای بود اما محدوده کلی این روش بسیار گسترده است و بنده به جرات عرض میکنم که تمام مراحل کنترل ذهن و تسخیر اذهان در دنیا با استفاده از روش مهندسی معکوس استفاده میشود یعنی به طور مستقیم شما را درگیر موضوعات نمیکنند بلکه با استفاده از این تکنیک ضمیر ناخودآگاه شما را تسخیر میکنند براحتی و بدون هیچ مقاومتی از طرف شما..!

این تکنیک بهترین روش برای حکومت بر ذهن ماست.اما بعد از این مقدمات کوتاه میخواستم این نکته را عرض کنم خدمت شما که تکنیک مهندسی معکوس مهمترین روش فراماسونرها یا همان ایلومناتی یا همان شیطان پرست هاست.ابزار کاربردی این روش رسانه است! و مهمترین رسانه این ابزار هالیوود است که در پست های قبل اشاره ای به آن شد.هالیوود به معنای چوب مقدس، چوب جادوگری همان چوبی که در فیلم هایی چن هری پاتر ، مرلین و… از آن استفاده میشود .اما ما همیشه عادت داریم ظاهر را ببنیم و باطن را رها کنیم.درداخل این فیلم ها خیلی جالب است که انسان ها با استفاده قدرت خود بر دشمنان شیطانی پیروز میشوند و اگر کسی این قدرت را نداشته باشد به نابودی کشیده میشود این خود به خود یک موج حجیم و سهمگین ناامیدی در مورد شیاطین را در داخل ضمیر ناخودآگاه شما وارد میکند و شما در تنهایی ها فکر میکنید که اگر من اون نیرو را نداشتم چه میشود از بین میروم!همینجا عرض کنم به هیچ عنوان فیلم های هالیوودی را نگاه نکنید!چرا دیدن صحنه های لهو و لعب مسائل زناشویی نهی شده چون در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت میشود و در دوران زندگی شما را راحت نخواهد گذاشت !حواستان باشد همین الان هم ممکن است بنده با استفاده مهندسی معکوس این مطالب را در ذهن شما ثبت کنم !!!اما یک نکته ای در ذهن بنده هست اینکه حتی قرآن کریم هم روش مهندسی معکوس دارد.چطور ببنید وقتی سرنوشت انبیاء علیهم السلام را در قرآن میخوانیم ناخودآگاه سرنوشت آن ها و اقوامشان در ذهن ما ثبت میشود و وقتی میخواهیم به طور مثال کم فروشی کنیم به طور ناخودآگاه به یاد داستان حضرت شعیب علیه السلام و قومش می افتیم!

وَالَّذِینَ إِذَا ذُکِّرُوا بِآیَاتِ رَبِّهِمْ لَمْ یَخِرُّوا عَلَیْهَا صُمًّا وَعُمْیَانًا

وآنان کسانی هستند که چون به آیات پروردگارشان تذکّر داده شوند، کر و کور (چشم وگوش بسته ) به سجده نمی افتند (بلکه عمل آنان آگاهانه است ).

آیه ۷۳ سوره مبارکه فرقان

 

توضیحات تکمیلی:

در ابتدا عرض کنم که تعاریفی که از مهندسی معکوس هست را بنده اینجا نیاوردم چون اصلا دامنه بحث مهندسی معکوس را منتهی به یک مبحث خاص و یا برد کم نمیدانم،مفاهیمی و تعاریف رایج از مهندسی معکوس این است که شما هدفی را که دارید به طور مستقیم ذکر نکرده و وبالعکس ضد آن را بیان کرده و همین امر باعث شده تا ذهن شما ناخودآگاه درگیر بشود و …البته دیدگاه های مختلفی اینجا برای بنده بیان شد که به حق هم درست است چون دامنه و گستره مهندسی معکوس در امور مختلف و نسبی هست اما بحثی که اینجا بنده آغاز کردم بحول قوه الهی این است:

کنترل اذهان بوسیله درگیر کردن ضمیر ناخودآگاه شخص مخاطب،که رفته رفته مطلبی که در ضمیر ناخودآگاه است به یقین تبدیل میشود و در مرحله بعدی شخص مذکور مبلغ مطلبی میشود که به یقین تبدیل شده است.

موثرترین راه برای ترویج عقایدی است که با نماد ها خودشان را نمایش میدهند! آن ها به وسیله نمایش مکرر و بادفعات بسیار کم در ذهن مخاطب وارد شده و در قلب او جایگاهی میابند. نمادها به عنوان یک سنبل مدرنیسم به تدریج شیوع پیدا می کند برای هدف بزرگتری که همان کنترل اذهان است .

خود مهندسی معکوس موثر ترین راه ها برای کنترل اذهان و موثرترین ابزار کنترل اذهان تبلیغات و مهترین ابزار تبلیغات رسانه های جمعی است!

همین الان اعلام خطر میکنبم مهمترین وسیله کنترل ذهن شما ماهواره و اینترنت است!

ادامه در قسمت دوم در چند روز آینده ...

در زیر هم پارت اول سریال ” کنترل اذهان – تبلیغات ” را در دو لینک پرقدرت قرار داده ایم . حتما دانلود کنید ..!

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات !

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات !

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! فرمت : wmv

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! دانلود : دانلود از سرور اول | دانلود از سرور دوم

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! حجم: ۶۱٫۸ MB

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! منبع : ظهور12 به نقل از ناقه

قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات ! قسمت اول مقاله مهندسی معکوس + پارت اول سريال کنترل اذهان ، تبلیغات !

 





تاریخ: 12 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 12310
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1