نمادهاي فراماسوني و ايلوميناتي در فيلم هاي هاليوودي
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

 پس از کشف اتفاقی (؟!) آمریکا و نسل‌کشی ساکنین بومی آنجا و دستیابی به منابع سرشار این سرزمین، مهاجرت يهوديان به آمريكا با حمايت سرمايه‌داران يهود آغاز شد و مهمترين حرفه‌هاي سنتي يهوديان مانند ايجاد شبكه‌های گسترده تجارت مشروبات الكلي، عتيقه‌جات، مواد مخدر، فحشا، قمار، بانکداري ربوي و تبهكاري سازمان يافته، نيز به آمريكا منتقل شد.

 

 

 

در ميان نخستين نسل مهاجرين يهودي كه توسط لرد راتچيلد و بارون هريش (سرمايه‌داران يهودي) به آمريكا اعزام شدند، بنيانگذاران صنعت سينماي آمريكا (هاليوود) قرار داشتند، مانند لويي ماير، برادران شنك، شموئل گلب فيش (كه بعداً نام خود را به ساموئل گلدوين تغيير داد) لويي زلنيك، برادران وارنر، سام اشپيگل، ال‌جانسون اسرائيل بالين (ايروينگ برلين) و غيره.

يهوديان ابتدا سالن‌هاي سينما را در اختيار گرفتند. آنها به سرعت سالن‌هاي سينما را گسترش دادند و سپس به توليد فيلم هم پرداختند. با تلاش يهوديان انحصار فيلم‌سازي كه متعلق به اديسون و ساحل شرقي بود، لغو شد و يهوديان عازم ساحل غربي شدند تا «هاليوود» را بنيان گذارند.

استوديوهاي شش گانه آمريكايي در دهه 1920ميلادي، هاليوود را در حومه شهر لس‌آنجلس تشكيل دادند. صاحبان اين كمپاني‌ها، يهودي و از مهاجرين اروپاي شرقي بودند. اين عده شامل برادران وارنر (به ويژه جك وارنر)، ساموئل گلدن، لويي ماير، كارل لمله، ادولف زوكر و ويليام فاكس مي‌شدند كه به ترتيب استوديوهاي برادران وارنر، متروگلدن ماير، يونيورسال، پارامونت، كلمبيا و فوكس قرن بيستم را تأسيس كردند. اولين استوديو توسط كارل لمله تأسيس شد كه نامش يونيورسال بود. آنها از هر چيزي براي موفقيت فيلم‌هايشان استفاده كردند، همانند: سيستم ستاره‌سازي، موضوعات غيراخلاقي، خشونت، اسطوره‌سازي، ترويج خرافات، خيال پردازي، جادو، فلسفه‌ها و تفكرات انحرافي، سمبل‌ها و نشان‌هاي گمراه‌كننده، فرقه سازي‌هاي شيطاني، تبليغات فريبنده و دروغين، استفاده ابزاري از زنان، سرگرمي‌هاي غير مفيد و مشغوليت‌هاي كاذب و ...

بسیاری از محققان غربی معتقدند هالیوود توسط یهودیان (صهیونیست‌ها ) اداره می شود. صهیونیست‌ها با در اختیار داشتن کنترل کامل هالیوود، به مهمترین و دقیق‌ترین ابزار کنترل اذهان مردم دست یافته‌اند. تهيه‌كنندگان صهیونیزم يهودي، حاكمان مطلق، و كارگردانان و هنرمندان، تحت فرمان آنها هستند.

در مجموعه تصاویر زیر که از صحنه‌های مختلف فیلم‌های مختلف جمع‌آوری شده، به وضوح می‌توانید به نفوذ افکار و عقاید فراماسون‌ها و ایلومناتی (فراماسون های بلندپایه) و شیطان‌پرستان در صنعت سینمای هالیوود پی ببرید.

[تصویر: Illuminati%20in%20Movies-1.jpg]

در تصاویر ارائه شده، فیلمهایی از سال ۱۹۲۷ مانند متروپلیس وجود دارد تا فیلمهای امروزی. البته فیلمهای بیشتری وجود داشته و دارند، اما به دلیل زیاد شدن حجم فیلمها، مجبور شدیم گزیده ای از آنها را جمع‌آوری کنیم. در این تصاویر نماد "چشم جهان بین" بیش از همه خودنمایی می کند و حاکی از ستایش فراماسونها از خدایشان است.

[تصویر: Illuminati%20in%20Movies-2.jpg]

به کار بردن این نمادها در فیلمها، تکنیکی از علم کنترل ذهن (Mind Control) می باشد که ناخواسته، تأثیر منفی در ضمیر ناخودآگاه ما خواهد گذاشت.

مثلا در مورد انیمیشن "Yu-Gi-Oh!: Pyramid of Light" که بسیار معروف بوده و در شبکه مختلف آمریکا، کانادا، و چندیـن کشـور اروپایی پخش می شود، داســـتان در مورد نوجوانی است که هرم جهان بینی را پیدا می‌کند که قدرت خاصی به او می دهد و می تواند با آن، کنترل قدرت موجودات فرامادی را به دست گیرد. او از این نیرو در راه خـیر و کـمک به افراد مظـلوم و نابودی افراد ظالم استفاده می‌کند. به خوبی می توان به تاثـیر این فیـلم در ذهن کـودکـان پی برد که چـگونه "هرم جهان بین" پر قـدرت را به عـنوان نماد نـیروی خـیر و خوبی، به اذهـان تلقین می کند.

[تصویر: YoGiOh.jpg]

متأسفانه علم مدرن "کنترل ذهن"، امروزه به عنوان ابزاری بسیار مهم برای پیاده کردن طرح شیطانی که خالی کردن جهان از تفکر یکتاپرستی و ترویج شیطان پرستی است، توسط صهیونیزم جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم نیز از سر ناآگاهی، به دام طرح این شیطان‌پرستان می افتند.

امید است که با آگاهی از چنین مسائلی، مواظب باشیم که فرزندان ما که سازنده نسل آینده می‌باشند، طعمه طرح "کنترل ذهن" صهیونیست ها نگردند.

لیست زیر، اسامی فیلمهایی است که از نمادهای فراماسونری و ایلومناتی در آنها استفاده شده است. البته در بعضی از فیلمها صرفا کاربرد نماد است، اما در بعضی دیگر کاملا مفاهیم فراماسونری، ترویج داده می شود.

The Ninth Gate
Lara Croft: Tomb Raider
Matrix
300
National Teasure
batman returns
From Hell (About Jack the Ripper)
Cockwork Orange
The Devil's Advocate
The Handmade's Tale
A Scanner Darkly
The Future is Flux
The Master of Disguise
The Man who Would be King
Lord of the Rings: Two Towers
Desperately Seeking Susan
The Good Shepherd
Stargate
The Big Lebowski
Mad Max 3
The Da Vinci Code
They Live
Metropolis
Angles and Deamons
The Matrix Revolution
Revelation
The Diamond Arm
The League of Extraordinary Gentlemen
South Park
Max Payne
The Simpsons Series
Independence Day
Brazil
Gangs of New York
Conan The Barbarian
Mystery Eye
Monster Ink
Ocean's 11
Halloweentown
Kids in the Hall

تعدادی از فیلم ها سعی در نشان دادن تک چشم دجال دارند … همونطور که میدونید در روایات آمده که دجال از داشتن چشم راست محروم است و چشم چپ او در وسط قرار دارد….برخی شرکت های تابع فراماسونری در آرم خود از آن استفاده میکنند . خب…میبینید که چشم راست کاراکتر های ، کاور فیلم Final destination کور است!!


http://zohur12.persiangig.com/image/1030...000%29.jpg


آرنولد یکی از ماسونری ترین بازیگران هست به طوری که در یکی از فیلم های او (نامش یادم نیست) از روی آتشی که به صورت عدد ۶۶۶ رد میشود…

http://up.iranblog.com/Files2/85220a3a9df54d95b74c.jpg

همینطور در کاور فیلم plagu town میبینید که چشم چپ کاراکتر به مانند نماد هرم و چشم جهان بین ، نور افشان است…

http://zohur12.persiangig.com/image/685-...008%29.jpg

در فیلم species 3 میبینید که چشم راست به چه گونه هست و دستی به سمت آن اشاره میکند…

http://zohur12.persiangig.com/image/904-...004%29.jpg

کاور فیلم alien trespass که میبینید در وسط کاور نماد چشم قرار دارد به نظر شما این چشم در وسط این کاور چه معنایی دارد…ضمن این که این فیلم یکی از مهم ترین اهداف فراماسونری ، یعنی مسائل فضا و بشقاب پرنده و یوفو را دنبال میکند…

http://zohur12.persiangig.com/image/1128...009%29.jpg

کاور فیلم born که در آن نماد ستاره پنتاگرام و صلیب وارونه رو به طور واضح مشاهده می کنید…

http://zohur12.persiangig.com/image/1151...09%29-.jpg

نماد پنتاگرام در کاور فیلم crowley همان فیلمی که به اعتقاد بعضی ها رموز بعضی کارهای ماسون ها را میشود در آن فهمید…

http://zohur12.persiangig.com/image/602-...09%29-.jpg 

کاور فیلم (بچه های خدا) children of the god فیلمی که از نام آن مشخص است چه اهدافی دارد…ابتدا که نماد هرم را میبینید و در بالای هرم و حاشیه نام فیلم حلقه ای را میبینید که دور ان حاشیه های دارد که بسیار به نماد بافومت شباهت دارد…

http://zohur12.persiangig.com/image/906-...009%29.jpg

کاور فیلم national treasure 2که به راحتی در آن نماد هرم و چشم جهان بین را مشاهده میکنید که استفاده شده… این فیلم توسط شرکت معروف و تمام فراماسونری والت دیزنی ساخته شده و بازیگر معروف یعنی نیکولاس کیج در آن نقش اول را بر عهده دارد…در این فیلم تماما سعی در دروغ نشان دادن واقعیت گروه فراماسونری و اهداف آنها دارد

http://zohur12.persiangig.com/image/674-...007%29.jpg

کاور فیلم exorcist میبینید که شخصی به صلیب کشیده شده اما وارونه و هدف نشان دادن نماد صلیب وارونه است…ضمن آنکه نام فیلم را به صورت وارونه هم نوشته اند که به کلمه T دقت کنید…

http://zohur12.persiangig.com/image/1198...04%29-.jpg

 





تاریخ: 1 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 12301
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1