راز نماد شيطاني «بوگير X» +عکس
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 به گزارش «جوان»، يکي از نمادهاي شيطان پرستي حرف X سفيد رنگ در زمينه سياه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگير در زير آينه خودروها مشاهده فرموده ايد.

پيش از ظهور، بروز و گسترش اديان آسماني و حتي همزمان با آنها بنا به مستندات قطعي و محکم ديني، تاريخي و حتي يافته‌هاي باستان شناسي متاسفانه انسانهايي ارتباط با اجنه به عنوان موجودي هوشمند را تجربه نمودند. عموماً اين افراد را جادوگران، کاهنان و روحانيون مذهبي تشکيل مي‌دادند که البته گفتني است اين نوع ارتباط کماکان نيز وجود دارد. 

ين مسأله در عموم تمدنهاي بشري از جمله هند و چين، يونان، ايران، رم، مصر، ماياها و.. به وضوح قابل شهود و رد يابي است تا جايي که بسياري از الهه‌ها و خدايان الحادي باستان در واقع شياطيني از جنس جن بودند (ايشتر،ناگا، مردوک و...)

يکي از اين تمدن‌ها مصر باستان است و 
دستگاه فراماسونري به شدت تحت تاثير آموزه‌هاي پاگانيستي و الحادي اين تمدن قرار دارد.

يهودياني که در اين سرزمين زندگي مي‌کردند هنگام هجرت عظيمشان از مصر در زمان حضرت موسي(ع) تمام اين سنت‌هاي کفر آميز و جادو گونه را که "کابالا" نام داشت به تدريج وارد دين جديد خود نموده و به مرور زمان چنان تحريفي در يهوديت ايجاد نمودند که زبان از بيان آن شرم دارد.
اين شبکه و جريان سرطاني به رشد مخفي و زير زميني خود ادامه داد تا جايي که امروز با استفاده از نهاد‌ها و سازمانهاي خود ساخته اش مانند فراماسونري، ايلوميناتي، باشگاه رم و... سيطره کامل برجهان پيدا کرده است.

گفتني است در ميان تمدنهاي بشري کمتر تمدني همچون مصر نماد گرا و سمبوليک است و فراماسونري از اين حيث وامدار مصريان باستان است.

يکي از اين نماد‌ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبيه به حرف X) است که درآموزه‌هاي شيطاني مصريان نماد خضوع، بندگي و پرستش شيطان، و ظهور اوست.

کاهنان مصر باستان هميشه هنگام اداي احترام دستان خود را به صورت ضربدري در مقابل سينه شان مي‌گرفتند و يا در نگاره‌ها و مجسمه‌هاي پادشاهان مصري (فراعنه) عموما آنها را با همين حالت مشاهده مي‌فرماييد که به معناي احضار شيطان و بندگي و پرستش اوست.


 


اين نماد همراه با ساير آموزه‌هاي شيطاني کابالا(سنت شفاهي جادو و جن گيري ) نسل به نسل منتقل گشت تا اينکه در سال 1600 ميلادي يک کاباليست و کيمياگر آلماني به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.


«بومه» که خود را کشيشي کاتوليگ معرفي مي‌نمود!!! و در واقع از يهوديان آنوسي بود در سخني عجيب اعلام داشت: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغي حقيقتي را دريافتم که بسيار بسيار جذاب تر از ارتباط بين خدا و بشر و خوبي و بدي است. آري تابش نور آفتاب در داخل اين ظرف فلزي حرفي شبيه X را به وجود آورده بود و «بومه» اين اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابليس به دنياي مادي مي‌دانست.

پس از بومه اين علامت به صورت مخفيانه و به شکل يک کد ارتباطي ساليان دراز در بين صهيونيستها، کاباليستها، فراماسونها و شيطان پرستان استفاده مي‌شد تا اينکه اخيرا به صورت گسترده و علني و تحت عناوين مختلف(فيلم، بازي رايانه‌اي و...) از آن استفاده مي‌شود و همانگونه که عرض نمودم اين علامت نشان ظهور و احضار ابليس و بندگي اوست. خود اين مسئله (استفاده علني از علامت X پس سالها مخفي کاري) خبر از طرحي شيطاني براي جهانيان دارد.
آري ظهور شيطان و حکمراني او بر انسانها و پرستيده شدن او از سوي ايشان.

لذا بدين جهت است که دستگاه شيطاني صهيونيزم تصميم به استفاده آشکار از اين نماد گرفته که اين خود به معناي تجسم شيطان و آماده کردن جهان و جهانيان براي بردگي و بندگي اوست.
و آنگونه که نيک مي‌دانيد اين مسئله از نشانه‌هاي ظهور حضرت ولي عصر (عج) بوده و از ان دو برداشت مي‌شود:

1- ظهور و تجسم شيطان به معناي رواج پرستش اين ملعون رانده شده به صورت علني (SATANISM) و گسترش اعمال شيطاني در بين انسانها (همجنس بازي، جنگ و کشتار مردم بي گناه، سنت قرباني کردن انسان به صورت وسيع- و...)

2- لزوم برقراري نظم نوين جهاني که در آن به صورت فيزيکي شاهد حاکميت شيطان بر جهان باشيم! (گفتني است فراماسونها و شيطان پرستان سال 2012 را سال برقراري نظم نوين جهاني اعلام نموده‌اند)

منبع: تابناك





تاریخ: 8 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 12313
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1