70 فرقه شيطان‌پرستي دركمين جوانان
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

در حالي که بعضي متوليان فرهنگ و هنر دست روي دست گذاشته و بودجه هاي ملي را صرف برگزاري اين همايش و آن کنفرانس مي کنند تا حرفها و شعارهاي رنگارنگ در سطور کاغذي گزارش کارها به تصوير کشيده شود و همراه با تشويق حضار از بلندگوهاي سخنراني به گوش رسد ، دشمنان اين مرز و بوم پا را از برگزاري همايش، کنفرانس و گردهمايي‌هاي يکبار مصرف فراتر گذاشته و در دايره عمل از هر روزنه‌اي براي نفوذ به فکر و روح اقشار مختلف جامعه به ويژه قشر جوان و نوجوان استفاده مي کنند.

امروز برخلاف تصور عده‌اي که جنگ و دشمني را تنها در آمدن توپ و تانک به مرزها و درگيري مسلحانه خلاصه مي کنند، جنگ و رويارويي قدرتها از زمين و هوا به مرزهاي انديشه کشيده شده است و ابرقدرت هاي جهان از راه‌هاي گوناگون مي کوشند تا هويت، انديشه و باور حاکم بر افراد يک جامعه را عليه دين، مذهب و مليت آن کشور تحريک کنند و از آب گل آلود براي خود ماهي‌هاي فربه بگيرند.

مسلماً جامعه‌اي که ساکنان آن نسبت به هنجارها و قوانين آن جامعه تعصب خاصي نداشته باشند، هنگام خطر نيز واکنش لازم را براي نجات آن از خود بروز نمي دهند که اين يعني تسليم در برابر دشمن، بدون جنگ و خونريزي!

تلاش براي دوري جوانان از مذهب و انديشه‌هاي ناب اسلام، سوق دادن مردم به طرح سئوالاتي درباره آفرينش و فلسفه وجودي جهان که هرگز به جوابهاي منطقي نمي رسد، خشن جلوه دادن اسلام و تبليغ مذاهب ديگر در کانالهاي فارسي زبان غرب، سوء استفاده از مشکلات اجتماعي نظير بيکاري، گراني، تورم، مسائل ازدواج و... منتسب کردن آنها به حکومت ديني در کشور، ساختن حباب کاغذي از جامعه بدون قيد و بند با طرح موضوعات موهوم و ... از جمله انديشه هايي است که امروز در قالب « فرقه هاي انحرافي و مکاتب الحادي» به آحاد مختلف جامعه عرضه مي شود.

اين موضوعات قبل از آنکه زنگ خطري را به صورت جدي براي مسئولان به صدا در آورد تعداد قابل توجهي را به سمت خود کشانده است تا شايد جوانان و نوجوانان رشيد اين کشور با چشماني بسته و ذهني گنگ در صف فريب خوردگان اهريمن بايستند و چه بسا در اين راه جان و مال و ناموس خود را نيز از دست بدهند.

در اين بين شهر کرج و به خصوص شهرهاي اقماري آن از وجود چنين خطري مصون نيست و هر از گاهي از گوشه و اطراف خبر دستگيري و متلاشي شدن برخي باندها که در راستاي رشد و گسترش فرقه هاي انحرافي و مکاتب الحادي فعاليت مي کنند به گوش مي رسد که البته آهنگ اقدامات پيشگيرانه با رشد اين فرقه ها همخواني ندارد.

زماني که دو سال قبل فرمانده وقت انتظامي استان تهران از دستگيري ده‌ها عضو يک گروه شيطان پرست در کنسرتي که در باغ‌هاي اطراف شهر کرج برگزار شده بود خبر داد،مسئولان و شهروندان آگاه شدند که خطر گرايش جوانان و نوجوانان به فرقه هاي انحرافي و عرفانهاي نوظهور از مرحله تهديد گذشته و برخي با جسارت تمام، جشنها و مراسم شيطاني خود را با سر و صداي زياد برگزار مي کنند که دستگيري دهها نفر از آنان در يک جشن مختلط تنها نمونه اي از آن است.

شلوارهاي گشاد، لباسهاي رنگي جلف، انگشتر‌هاي خاص تيغ دار، دستبندهاي متنوع و عجيب، گردنبندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سر طاس به عنوان نشانه‌هاي ويژه گروههاي همسو با شيطان پرستي بيان شده است که حضور افراد با چنين متعلقاتي در شهر کرج هر چند انگشت شمار اما کاملا محسوس است.

همچنين علاوه بر ماهواره ها و سايتهاي اينترنتي انتشار کتب متعددي نيز براي ترويج اين جريان در داخل کشور عامل رواج اين فرقه ها شده است.

جريان شيطان پرستي در غرب با ابزار موسيقي اعلام موجوديت کرد و روابط نامشروع، موسيقي متال، رفتارهاي ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورايي و جادوگري از ويژگيهاي اين جريان است.

بيش از 70 فرقه وابسته به جريان شيطان پرستي در حال حاضر در کشور به صورت زيرزميني اما ظاهرا به راحتي فعال هستند!

منبع: رجانيوز





تاریخ: 3 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 12316
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1