استفاده از روایات غاصبین خلافت و ظالمین به خاندان رسالت در روزنامه شهرداری اصفهان + تصویر
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها
شایسته است شهرداری اصفهان هر چه زودتر رسما به دلیل این اقدام ناشایست از محضر مبارک و مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه عذر خواهی نموده و همچنین با فرد یا افراد خاطی در صورت تشخیص در مغرضانه بودن این اقدام برخورد جدی اعمال نماید .
به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه اصفهان زیبا متعلق به شهرداری اصفهان در شماره با انتشار مطلبی تحت عنوان "زکات"در آن از روایات غاصبان خلافت و ظالمین به ولایت استفاده نمود !
این اقدام شهرداری اصفهان با انتقاد و اعتراض شدید پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام رو برو گردید . از اصفهان گزارش رسیده است جمعی از طلاب علوم دینی نیز در محکومیت این اقدام سخیف تحصنی را ترتیب داده تا بدینوسیله اعتراض خود را نسبت به این اقدام نابخردانه ابراز نمایند .
شایسته است شهرداری اصفهان هر چه زودتر رسما به دلیل این اقدام ناشایست از محضر مبارک و مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه عذر خواهی نموده و همچنین با فرد یا افراد خاطی در صورت تشخیص در مغرضانه بودن این اقدام برخورد جدی  اعمال نماید .





تاریخ: 7 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 12303
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1