کاروان‌ عروسی در روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

به گفته ناظران سیاسی اینگونه اقدامات از طرف نزدیکان مولوی عبدالحمید سبب سواستفاده برخی چهره های وهابی منطقه شده که اینگونه اقدامات را در میان عوام مردم عادی جلوه بدهند

به گزارش «شیعه نیوز» ، از چند سال قبل با تحریک برخی علمای وهابی سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) برخی مراسمات عروسی در زاهدان برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این در حالیست که این علمای وهابی به این موضوع اکتفا نکرده و با تحریک برخی عوام و جوانان بی اطلاع منطقه پا را از یک مراسم معمولی جشن ازدواج فراتر گذاشته و کاروان های شادی نیز در خیابانیهای زاهدان راه اندازی می کنند.

این ترفند جدید وهابیت برای تفرقه در جنوب شرق سبب رنجش مردم عزادار شده و این در حالیست که به صورت قاطع از طرف دستگاه های مسئوول در اینباره برخورد جدی با این تفرقه افکنان نشده است.

گفتنی است، چند سال قبل یکی از نزدیکان معروف مولوی عبدالحمید در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در یک مهمانی بزرگ مراسم ازدواج دخترش را برگزار کرد.

به گفته ناظران سیاسی اینگونه اقدامات از طرف نزدیکان مولوی عبدالحمید سبب سواستفاده برخی چهره های وهابی منطقه شده که اینگونه اقدامات را در میان عوام مردم عادی جلوه بدهند.





تاریخ: 11 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 12304
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1