اسرار تاریک: درون بیشه بوهیمیان dark secret inside bohemian grove
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 همه شما الکس جونز(Alex Jones) رو با مستند زیبا و جهانی جدیدش  ” فریب اوباما  ” (Obama Deception) میشناسید (که دوبله شده و از رسانه ملی پخش شد). 

الکس در سال 2000 اقدام به فیلم برداری از یکی از مخفی ترین مکان های آمریکا نمود. باید توجه داشت که این مستند ساز شجاع ، این فیلم رو به همراه دوستش مایکل(Mike Hanson) از محل برگزاری مناسک گروه شیطان پرستی بوهیمیان کلاب در تابستان سال 2000 با دوربین مخفی فیلم برداری کرده است، این مراسم هر ساله در  محل جنگهای رد وود، در شمال کالیفرنیا ، برگذار میشه و اکثر مسئولین آمریکایی و برخی کشور های دیگه (سران صهیونیسم بین الملل و نظم نوین سکولار) در این گروه صهیونیستی و فراماسونی عضویت دارند و در مناسک قربانی کردن انسان برای بت ملوخ ( moloch ) یا جغد ، شرکت می کنند.

دوستان عزیز دقت کنید که الکس این فیلم رو در 27 سالگی وقتی که یه خبرنگار جوان بود ، با ورود مخفیانه به محل برگذاری مناسک،  که به شدت محافظت می شد ، فیلمبرداری کرد و فیلم مستندش رو ساخت ، اگه در اثنای کار شناسایی می شد ممکن بود هیچوقت اثری از الکس و دوستش پیدا نشه! اما با رسانه ای شدن فیلمش در برخی شبکه ها و اینترنت و مشهور شدن الکس، و حمایت جهانی مردم از او ، دشمنان بشریت نتونستند اقدام علنی علیه او انجام بدهند.

ابتدا اين دو مقاله را با دقت مطالعه كنيد و سپس فيلم گرفته شده را با دقت ببينيد.

 






تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 12361
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1