جولان سربازان ابليس در مكه و مدينه
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

 سربازان ابليس كه در كسوت يهود و با فرم صهيونيست ساليان بسيار سعي در خفه كردن صداي توحيدي لا الله الا الله را داشتند از آغاز بعثت پيامبر خاتم سعي در مصادره رسالت آخرين رسول خدا داشتند كه از مهاجرت قوم يهود به سرزمين عربستان در مجاورت شهرهاي مكه و مدينه شروع گرديد و ادامه پيدا كرد و هنوز هم ادامه دارد.

 

 هويت زدايي مكه 
در هماورد ميان حق و باطل اين بار طاغوت به مقدس ترين سرزمين مسلمانان و بيت الله العتيق يورش برده تا بتواند در استحاله ايي نيمه سخت در اين جنگ نرم، مسير قبله را بر نماد شيطان تغييرداده تا موجبات پرستش شيطان مهيا گردد و آن شود كه در زمان هاي ديگر بر اثر غفلت مسلمين روي داد... 

طرحي از آينده شهر مكه 
حركتي خزنده كه در غالب طرحي نو براي توسعه خانه خدا، تهيه گرديد ؛در گام نخست حذف نمادهاي شيطان و تغيير آن به ديواري كه فاقد هر نوع نمادي است و گام دوم ساخت و سازي عظيم در كنار بيت الله با تمامي نشانه هايي كه روزگاري بر آن رمي سنگ ريزه ها مي گرديد و سنت اسماعيل نبي فرزند بت شكن نخست تاريخ در مواجه با شيطان رانده شده از درگاه الهي. 
مرحله نخست از توسعه مسجدالحرام، نماد ابليسك و يا همان برج چهار گوش كه نشاني از شيطان داشت به بهانه جمعيت بالاي حاجيان در ايام حج حذف و جاي خود را به يك ديوار بي هويت داد! 

توسعه جمرات و تغيير نماد ابليس به ديواري بدون هويت 
و در مرحله دوم مرحله كوه ابو قبيس با تمامي خاطرات صدر اسلام از بن تراشيده شد و بر اساس پلان ها و نقشه هاي منتشره از سوي دولت سعودي جاي خود را به ساختمان هايي با همان شكل و شمايل جمرات و يا همان نماد ابليسك در آينده ايي نه چندان دور خواهد داد. كه البته بخش عمده اين سازه تا كنون ساخته شده است. 
نكته قابل تامل در اين حركت به ظاهر توسعه، وجود شخصي يهودي و اتريشي تبار بعنوان معمار اين توسعه عظيم است كه در معماري ترانس مدرن پيشرو و صاحب سبك و هوشمند در اين رشته مي باشد كه تمامي فرضيه هاي گفته شده را قوت مي بخشد. اين پروژه از سال 2007 عملياتي گرديده و طبق زمان بندي هاي اعلام شده در سال 2012 به اتمام خواهد رسيد. 
البته پيشتر از اين ساخت و سازها، كار ديگري در محل فرود ملائك و ابلاغ رسالت در غار حراء روي داده است. آزاد سازي ميمون هاي دست آموز سارق، و بازي با اين موجودات،توسط زائرين قطعا دستاوردي جز بي توجهي و غفلت به امر وحي و رسالت نخواهد داشت. 

ميتولوژي ابليسك 
"اُبليسك" (Obelisk) در لغت به بنايي چهارضلعي اطلاق مي شود كه بلند و باريك باشد و رأس آن به يك هرم ختم شود. اين بنا نمادي از الهه خورشيد "رع" (Ra) در مصر باستان بود، بدين صورت كه اين نماد اشعه اي از اشعه هاي خورشيد بود كه به صورت سنگي درآمده است و "رع" الهه خورشيد درون اين سنگ قرار دارد. 
در زبان مصر باستان بر اين بنا نام "تِجِن" (Tejen) نيز مي نهادند، مصريان معتقد بودند بدنه ي بلند و باريك ابليسك مظهر دفاع و محافظت و هرم رأسي بنا نيز مظهر دوركردن نيروهاي منفي و باد و توفان است. ابليسك از كلمه ي يوناني Obleliskos به معناي "سيخ كباب" منشاء گرفته است. در لاتين Obeliscus و به فرانسويObelisque نيز از ريشه ي يوناني Obeliskos آمده است. معناي ديگر ابليسك "زندگي بي نهايت" است. 
نماد الهه رع در طراحي ها و خطاطي ها يك "چشم" بود، به معنايي چشم خورشيد و سمبل اين الهه يك دايره بود كه در وسط آن يك نقطه وجود دارد، به همين دليل در بناهاي ابليسك نيز اين قاعده در سراسر جهان قديم و جديد رعايت مي شود. و هرجا ابليسكي مشاهده شد، آنجا محل "نقطه" است و حتماً پيرامون آن دايره اي وجود خواهد داشت. 
خطوط حكاكي شده بر روي ابلسيك به خط هيروگليف مي باشد و دربردارنده موضوعاتي همچون زندگي رع، سفرهاي روزمره رع در آسمان ها و پيروزي ها و جشن هاست 
ابليسك در دوراني نيز نماد ازيريس(Osiris) شد. زيرا اعتقاد بر اين بود كه اين الهه توانسته بر تمامي خدايان ديگر تفوق بيابد به همين دليل داراي قدرت هايي از هر يك از خدايان ديگر شده بود و لذا ابليسك، نمادي كه متعلق به رع بود (خداي خورشيد يا رب السماوات) نصيب ازيريس (خداي مرگ و دنياي زيرزمين) شد. نفس ازيريس، باع (Ba) به نام بانبجِت (Banebdjed) خوانده مي شد و اين باع بود كه حيثيت و شخصيت و قدرت را براي ازيريس به همراه داشت و نماد بانبجت نيز قوچ بود و اين دليلي بود براي پرستش اين حيوان توسط عده اي از مردم مخصوصاً در شهر منديز (Mendes) در زمان باستان. و قوچ منديز يا همان بانبجت، سپس تبديل به بفومت (Baphomet) شد و بفومت مورد پرستش فرقه هايي از فراماسونري مانند شواليه هاي معبد (Knights Templar) كه در جنگ هاي صليبي نقش ويژه اي داشتند، قرار گرفت. 
در مورد بفومت اين ادعا شده است كه در جنگ هاي صليبي اين نماد و نشانه از مسلمانان گرفته شده است و ادعاي ديگر حاكي از هم ريشه بودن بفومت با اسم پيامبر اسلام حضرت "محمد" (ص) است كه به دليل خداپرست بودن مسلمانان و تناقض ذاتي اسلام با بت پرستي هر دو شايعه كاملاً مردود اعلام شده است. 
هم اينك بفومت مورد استفاده فرقه كابالا(Kabbalah) از فرقه هاي عرفان يهودي و فراماسونري است. در دوره يوناني مآبي (Hellenism) تلاش بر اين بود كه فلسفه يوناني را با اعتقاد به ازيريس ممزوج كنند. به زبان عبري بفومت به معناي "الهه عقل و دانش" كه همان صوفيا (Sophia)ريشه ي كلمه فلسفه(Philosophy) است.. 
بفومت يك بز است با نماد ستاره Pentagram بر روي پيشاني كه علامت كنوني شيطان پرستان و فراماسون ها مي باشد. بفومت در نگاه كاباليستي در يك دست مرد و در يك دست زن است، هر دو دستش علامت Hermetecism كه يك دست به سمت ماه سفيد(Geburah) و دست ديگر به سمت پايين به سمت ماه سياه (Chesed) است كه اين علامت نشانده متعادل بودن رحمت و عدالت است. در بين دو شاخ بز بفومت يك شعله هوش(Intelligence) است. در محل آلت تناسلي بفومت يك ميله وجود دارد كه نشانه[ي "زندگي بي پايان" آن (كه نمادش ابليسك مي باشد) است و پستان هاي آن به امانيسم تعبير شده است. 
بر روي بدنه ي چهارضلعي بناي ابليسك نوشته هايي حكاكي مي شود كه نمايشي از خلاقيت و ثبات در الهه ي خورشيد "رع" است. نكته ي ديگر درباره اين بناي باستاني بكاربردن سنگ يك تكه در ساختمان آن در عصر باستان بوده است. معمولاً در مصر باستان براي هرم رأس ابليسك روكشي از طلا قرارمي دادند. ساخت اولين بنا منسوب به آشوري ها مي باشد اما تكامل و توسعه اين بنا جز در مصر باستان نبوده است. هليوپليس (Heliopolis) يا "شهر خورشيد" در قرن شانزدهم قبل از ميلاد در شمال شهر قاهره در مصر، مبداء ساخت اولين ابليسك ها بوده است. 
يك هليوپليس ديگر نيز در لبنان واقع شده است و امروزه به شهر "بعلبك" معروف است. بعلبك از نام بتي در اين شهر به نام "بَعل" گرفته شده است. در اين شهر "بعل" به عنوان خداي خورشيد پرستيده مي شد. اين بت از جنس طلا بود، و عمدتاً قوم الياس پيامبر آن را مي پرستيدند. "بعل" همان "رع" است و ابليسك نيز نماد "رع" يا "بعل" بوده است. 
اين معماري به صورت جفت در ساخت دروازه هاي معابد به كار مي رفته است. ابليسك بعدها مورد توجه رومي ها قرار گرفت تا آنجا كه از 30 بناي ابليسك باقيمانده از دوره مصر باستان تنها 7 عدد در كشور سازنده يعني مصر موجود است، در حالي كه حدود دو برابر اين مقدار يعني 13 عدد از اين بناها تنها به شهر رم انتقال داده و در آنجا نصب شد. باقيمانده اين بناها در ميادين شهرهاي فلورانس، اوربينو، سيسيل در كشور ايتاليا، پاريس و آرلس در فرانسه، لندن در انگلستان، نيويورك در آمريكا و سزاريا در فلسطين اشغالي به چشم مي خورد كه همگي نتيجه انتقال از مصر مي باشند. مثلاً هرود كبير (Herod the Great) از قيصران روم ابليسك را از مصر به شهر سزاريا در شمال فلسطين آورد و آن را مركز مسابقات اسبدواني و ارابه راني قرارداد. تئوديوس (Theodosius) نيز از قيصران روم شرقي بود كه ابليسكي را در سال 390 ميلادي به قسطنطنيه (استانبول كنوني) منتقل كرد و آن را مركز ارابه راني نمود. اين موارد ابليسك هاي باقيمانده از دوران باستان است. ارتفاع اين بناها در كوچكترين ابليسك كمتر از يك متر و در بلندترين بنا بيش از 30 متر مي باشد. 
نقل مكان ابليسك ها از مصر به محل هاي جديدشان در شهرهاي مختلف دنيا همراه با مشكلات فراواني بود تا جايي كه نصب ابليسك حتي براي ميكلانژ، كاري بس دشوار مي نمود 
ابليسك ها بعد از سقوط امپراتوري روم تا رنسانس ديگر مطرح نشدند. مهمترين ابليسك در روم (كه مشهور به پايتخت ابليسك ها است) در واتيكان مركز مسيحيان كاتوليك جهان قرار دارد، بنايي به ارتفاع 5/25 متر كه در سال 37 ميلادي از مصر به اين شهر منتقل شد، بعدها پاپ سيكستاس پنجم (Sixtus V) تصميم به نصب اين ابليسك در ميدان سنت پيتر (Saint Peter) روبروي كليسايي به همين نام گرفت. پاپ در نظر داشت ابليسك را به واسطه نصب صليب بر روي هرم آن در تمام رم نمادي از تقدس بكند و آن ها را در مقابل تمام كليساهاي مهم شهر قراربدهد تا وسيله اي براي ترويج مسيحيت براي زائرين اين شهر باشد. پاپ سيكستاس پنجم قبل از نصب ابليسك در ميدان سنت پيتر، ابليسكي چوبي به جاي آن قرار داد تا مراسم جن گيري از ابليسك اصلي به پايان برسد و نصب آن در سال 1586 با به كارگيري 1000 مرد و 140 اسب خاتمه يافت. 
ابليسكي نيز كه در حبشه (اتيوپي كنوني) در قرن 4 ميلادي ساخته شد كه در طي جنگ هاي استعماري ايتاليا توسط ايتاليا ربوده شد. اين ابليسك در سال 2004 به كشور اتيوپي پس داده شد. 

ابليسك و فراماسونري 
ابليسك به 30 بناي باستاني ياد شده محدود نمي شود. اين معماري هم اينك در سراسر اروپا و آمريكا در بسياري از ميادين اصلي شهرها به چشم مي خورد. اين موضوع در قرن 19 توسط فراماسون ها محقق شد. و بدين ترتيب ابليسك نمادي شد از قدرت عظيم فراماسونري در اين قرن و اين موضوع نشان دهنده عشق شديد و پنهاني فراماسون ها به اين نماد شيطاني است. فراماسون ها علاقه بسياري نيز به ازايريس و افسانه آن دارند. در اين افسانه آمده است ازايريس پادشاه مصر با خواهرش آسيس(Isis) ازدواج مي كند. برادر ازايرس سِت (Set) براي به چنگ آوردن پادشاهي تصميم به قتل برادر خود مي گيرد، ست ازايرس را فريفت تا در صندوق طلايي پنهان شود ولي بلافاصله درب صندوق را قفل مي كند و آن را در رودخانه نيل مي اندازد. صندوق به شهر Byblos در سوريه كنوني مي رسد و صندوق با بدن مرده ازايرس كنار يك درخت اقاقيا توقف مي كند. آسيس به توطئه ست پي مي برد و براي يافتن شوهر خود راهي مي شود. آسيس خوابي مي بيند مبني بر اينكه مي تواند شوهر خود را در بيبلس بيابد. آسيس بدن شوهر خود را مي يابد و به مصر باز مي گرداند ولي ست بدن ازايريس را مي دزدد و آن را مثله مي كند (به 14 قسمت تقسيم ميكند) و هر قسمت را به گوشه اي از مصر مي فرستد، چراكه مي ترسيد ازايريس دوباره زنده شود. آسيس دوباره براي پيداكردن قطعات بدن شوهرش به راه مي افتد و تنها در يافتن يك قطعه ناموفق است، او هر 13 قطعه يافته شده را به خاك مي سپارد. پسر ازيريس، هوروس (Horus) انتقام پدر خود را گرفته و عموي خود را مي كشد. پسر ديگر ازايريس به نام آنوبيس(Anubis) پدر خود را زنده مي كند. و اينك ازايريس به عنوان خداي مردگان شناخته مي شود. تنها تكه اي از بدن ازايريس كه يافت نشد، "آلت تناسلي" او بود كه "ست" آن را در نيل انداخته بود و ماهي ها آن را بلعيده بودند. به خاطر اين موضوع آسيس آلت تناسلي مصنوعي ساخته بود و در مصر فرقه ججاي براي پرستش آن ايجاد شده بود. عده اي معتقدند كه ابليسك نمادي از همان بنايي است كه آسيس آن را ساخته است. 
در قرن نوزدهم فراماسون ها ابليسك را به عنوان تنها بناي يادبود ازايريس در معماري بسياري از شهرهاي تمدن غرب وارد كردند، اين موضوع در زمان غارت مصر توسط ناپلئون به اوج خود رسيد. پاريس اولين شهر در تمدن مغرب زمين بود كه اين معماري را درون خود جاي داد. كه در سال 1830 محمدعلي نايب السلطنه مصر به پادشاه فرانسه ابليسكي هديه داد كه اينك در ميدانPlace de la Concorde در پاريس وجود دارد. اين ميدان در انقلاب فرانسه به نام ميدان انقلاب خوانده مي شد و محلي بود كه انقلابيون سر اشراف و كشيشان را به گيوتين مي سپردند 
حكاكي هاي روي اين ابليسك تعريف و تمجيد از فرعون مصر است. در سال 1998 به دستور رئيس جمهور فرانسه ژاك شيراك هرم رأسي بناي ابليسك را با طلاي 5/23 عيار طلاكوبي كردند، قابل ذكر است كه اين شخص يك فراماسونر است. در سال 1875 ژنرال جيمز الكساندر(Sir James Alexander) تصميم به انتقال يك ابليسك به لندن گرفت، دكتر اراسموس ويلسون (Erasmus Wilson) از فراماسون هاي معروف بود كه هزينه انتقال و نصب ابليسك را تقبل كرد. اين ابليسك توسط دو مهندس فراماسون به نام هاي ديكسون(Dixon) و استيفنسون (Stephenson) نصب شد. در سال 1878 كنار رودخانه تايمز (Thames) در لندن اين ابليسك نصب شد و به دليل زحمت فراوان اين جابه جايي و نصب به دكتر ويلسن لقب شواليه اعطا شد. اين ابليسك به سوزن كلئوپاترا (Cleopatra's Needle) معروف است. همانطور كه ذكر شد ابليسك ها در مصر باستان به صورت دوقلو در دروازه معابد به كار مي رفت، 
جفت ابليسك لندن توسط فراماسون ها به نيويورك منتقل شد و در پارك مركزي شهر(Central Park) كنار موزه متروپليتن (Metropolitan) در سال 1881 نصب شد كه سرمايه دار و فراماسونر ويليام وندربيلت (William Vanderbilt) هزينه آن را متقبل شد. در مراسم افتتاحيه پس از نصب اين ابليسك اركستر 9000 نفره فراماسونرها برنامه اجرا كردند و جسي انتوني(Jesse Anthony) استاد اعظم (Grand Master) فراماسونري نيويورك در اين مراسم سخنراني كرد. در اين سخنراني آمده است مصر زادگاه علم (Science)، نجوم، ادبيات و هنر است و ما فراماسونرها بايد به دنبال اصول خود در مصر باستان باشيم و آن اصول را احيا كنيم. 
البته در همين قرن نقشه يك ابليسك عظيم در حال اجرا بود. از سال 1848 در شهرواشنگتن Washington. D. C پايتخت ايالات متحده آمريكا اجراي اين نقشه آغاز شد و اين ابليسك به يادبود جرج واشنگتن اولين رئيس جمهور آمريكا كه از فراماسونرها بود (Washington Monument) نام گرفت. 
در تشييع جنازه جرج واشنگتن در سال 1799 كه طبق آداب و رسوم فراماسونري برگزار شد، هر فراماسونر يك شاخه درخت اقاقيا به روي تابوت واشنگتن مي گذاشت كه اين سمبلي بود از بازگشت و زنده شدن ازايريس به اميد زنده ماندن ابدي واشنگتن. در 1885 در سالروز تولد جرج واشنگتن اين ابليسك افتتاح شد. در سخنراني اين مراسم يك فراماسونر مهم گفت: "ما سازندگان جامعه ي انساني هستيم و سنگ هاي اين بنا مردان زنده اي هستند كه ذهن هايشان با عشق الهي روشن شده است و قلب هايشان با يافتن اين عشق پاك مي درخشد و نفس هايشان اميدوار به زندگي ابدي مثل ازايريس است. " يادآوري اين نكته لازم است كه اگرچه در مصر باستان ابليسك ها با سنگ يك تكه ساخته مي شد اما ابليسك واشنگتن با بلوك هاي سنگ مرمر ساخته شد كه وزن اين بنا به 81000 تن و ارتفاع آن به 555 متر مي رسد. در حال حاضر اين ابليسك بزرگترين و بلندترين ابليسك جهان مي باشد. اين بنا از كاخ سفيد و كنگره آمريكا كاملاً ديده مي شود. از زمان رونالد ريگان (Ronald Reagan) تمامي مراسم سوگندهاي رئيس جمهوران در پاي اين بنا برگزار مي شود. ساخت اين بنا 1/300/000 دلار هزينه برمي دارد و وزن هرم رأسي آن 3300 پوند است، كه هر دو عدد 13 و 33 يادآور اعداد مهم و مقدس فراماسونري هستند. ابليسك واشنگتن به فاصله 900 متري غرب كنگره و 900 متري جنوب خانه اصلي فراماسونري است. 
امروزه در قبرستان هاي آمريكا نماد شبه ابليسك، به يكي از عادي ترين و پرشمارترين سنگ قبرها تبديل شده است.

هويت زدايي مدينه 
بيش از 100 سال از سلطه فرقه وهابي در عربستان مي گذرد و نبود شيوه زندگي و يا life still در ايدئولوژي فكري و اعتقادي اين گروه، زمزمه هاي جايگزين شدن آييني جديد در اين سرزمين به گوش مي رسد همزمان با تغيير و يا حذف نمادهاي اسلامي در مكه مكرمه و القاء سجده نمودن كعبه به عنوان نماد الهي در برابر ابليسك، نماد شيطان، مدينه النبي نيز براي حمله ايدئولوژيك در دستور كار آل شيطان قرار گرفت. 
سكولاريزاسيون مدينه النبي با شيوه نرم و با بهره گيري از تمام امكانات اسلامي از سال 2004مسيحي آغاز گرديد. در اين پروژه هتك حرمت نبي مكرم اسلام با دو روش القاء بصري و باور قلبي در اين شهر آغاز گرديده است. 
در شيوه القاء بصري و عادي سازي فضاي معنوي مسجد النبي و جنت البقيع ابتدا واحد هاي تجاري در جوار قبرستان احداث گرديد و بعد از آن روند شكستن حرمت حرم نبوي با حضور دوره گردها شدت گرفت. بطوريكه اين روند در طي سال جاري علاوه بر آنچه كه ذكر شد در جهت حياء زدايي نيز حركت خزنده ايي داشته است. 
در روند حياء زدايي و سكولاريزه نمودن شهر مدينه همين نكته بس كه كتب مربوط به جهاد در طي اين سالها حذف گرديده و جاي خود را به كتابهاي پورنو و آموزش مسائل جنسي داده است. 
در بعضي از مناطق شهر مدينه نقاشي هاي ديواري به چشم مي خورد كه در سبك از اكسپرسيونيسم تبيعت كرده و در روزگار عصر ما معمولا فرق شيطان پرست از اين مدل بهره گرفته اند. 
نوع پوشش در ميان جوانان عرب منطقه و نيزاستفاده از نمادها در طراحي لباس بر تغيير مدل زندگي در آينده نزديك خبر مي دهد. 
با توجه به وجود عمال خارجي در شهرهاي مكه و مدينه و دوري از همسرانشان معمولا لواط امري رايج بوده و از سوي ديگر با ورود دختران مالزيايي به شهر مدينه و عدم مشروعيت متعه در فتواي اهل سنت، زنا امري شايع در ميان عمال خارجي و سعودي شده است. 
هرچند سالهاي اخير سعي گرديده است فتاوايي از جنس متعه ولي در ظاهر ديگر معرفي نمايند اما اين امر محقق نشده است. 
جالبتر اينكه در روند همين حرمت شكني به پيامبر اعظم در سالهاي گذشته نام عبدالله كه بر تمامي پرسنل خدماتي هتل ها خطاب مي گرديد جايگزين محمد در مدينه و احمد در شهر مكه گرديده است. 
همانطور كه پيشتر نيز ذكر گرديد نماد ابليسك در معماري جديد مسجد النبي از عناصر اصلي بوده بطوريكه مسجد النبي در حصار شيطان قرار خواهد گرفت. 





تاریخ: 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 12321
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1