نواهای شیطانی
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

نواهای شیطانی

 

 

در دهه 1960 میلادی، شیطان پرستی توسط سرمایه داران یهود مورد حمایت قرار گرفت و چند گروه شیطان پرست در انگلستان و ایالات متحده آمریکا، به وجود آمدند که معروف ترین آن ها، تشکّل «کلیسای شیطان» در شهر سان فرانسیسکو بود.

در دهه 1960 میلادی، شیطان پرستی توسط سرمایه داران یهود مورد حمایت قرار گرفت و چند گروه شیطان پرست در انگلستان و ایالات متحده آمریکا، به وجود آمدند که معروف ترین آن ها، تشکّل «کلیسای شیطان» در شهر سان فرانسیسکو بود.
امروزه دیگر صلیب های وارونه، ستاره پنج پر، صورت های نقاشی شده، ماسک های حیوانات درنده شاخ دار، برهنه پوشی و ...، تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیستنتد.


شیطان پرست ها موظفند که همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مقدسات اعلام کنند.
استفاده از موسیقی، مهم ترین ابزار این فرقه، جهت تبلیغ عقاید خود و نیز تحت تأثیر قرار دادن جامعه، به خصوص قشر جوان است. این گروه ها گاهی اذعان می کنند که شیطان پرست هستند و برخی از آن ها بدون این ادعا، به تضعیف بنیان های ارزشی و دینی و تبلیغ افعال شیطانی می پردازند.
با توجه به فراوانی موسیقی های مبلّغ این گرو ها و رویکرد برخی جوانان بی اطلاع به این نوع موسیقی و حتی چاپ کتاب های حاوی متن این موسیقی ها و سرمایه گذاری زیاد یهود در این باره، بررسی و تحقیق پیرامون این موضوع و اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی، امری ضروری است.
خبر گزاری فارس طی خبری در تاریخ 1383/10/20 پرده از این فعالیت ها برداشت و در این باره گزارش داد:
«یکی از دانشجویان اسبق رشته های پزشکی دانشگاه [...] که از افراد مؤثر گروه شیطان پرست «هوی متال» ایران بوده است، مدتی پیش به صورت اتفاقی و بر اساس درخواست یکی از دوستان خود که قصد بازدید از جبهه های جنوب کشور را در کاروان های راهیان نور داشت، به همراه جمعی از دانشجویان، عازم این مناطق شد که تأثیرات روحی این سفر، زمینه ساز رویگردانی وی از فعالیت در گروه های فعال شیطان پرست و بیان حقایقی قابل توجه درباره آن ها شده است.
به گفته وی عناصری از رژیم صهیونیستی که در کشور امارات حضور دارند، شبکه اصلی هدایت گروه های هوی متال را در ایران، در دست دارند.
بر اساس اسناد ارائه شده توسط وی، حساب های ارزی این گروه تا چندی پیش در شبکه بانکی کشور فعال بوده و از طریق شبکه اینترنت، هدایت می شدند و در ساله های گذشته، حدود هشت میلیون دلار آمریکا به این حساب ها واریز شد تا بین گروه های شیطان پرست، در شهرهای مختلف ایران، توزیع گردد.»
مطالب ارائه شده نشان می دهد که برخی فعالیت های ضد امنیتی نیز توسط برخی عناصر خاص در این گروه ها، برای پیشبرد مقاصد رژیم صهیونیستی انجام می شود.
در حال حاضر نیز گروه های متال، با قدیمی شدن علاقه به رپ در ایران، طرفداران بیشتری را جذب کرده است.»

موسیقی متال
 
موسیقی متال، دارای زیرمجموعه های زیادی است که برخی از آنان جزء مهم ترین گروه های شیطان پرستان محسوب می شوند؛ مانند هوی متال، بلک متال و ...

Black Metal
 
بلک متال از زمانی پدید آمد که نئووایکینگ های نروژ، در جست و جوی راه و وسیله ای بر ای نابود کردن مسیحیت در نروژ و بعد در تمام دنیا بودند و در این راه، انسان های بسیاری را کشتند و کلیساهای زیادی را آتش زدند و بلک متال را آن قدر نواختند تا شاید خدای تاریکی ها باز گردد!
موسیقی ای که بیانگر دنیای تاریک، سرد و بی روح است و سبکی مملو از خشونت، مرگ و کشتار، به این گروه اختصاص دارد.

Death Metal
 
در سبک دت متال، مرگ یگانه حقیقتی است که راه فراری از آن نیست.
درباره مفهوم مرگ، شیطان پرستان به دو دسته بسیار بزرگ تقسیم می شوند:دسته اول، کسانی هستند که خودآگاهانه، مرگ و ماندن در جهنم را ترجیح می دهند و دسته دوم، کسانی هستند که منکر مرگ هستند و بر این گمانند که پرستش شیطان، کفایت می کند تا او آنان را از چنگال مرگ رهایی بخشد و عمری جاودان، نصیب آنان گرداند.
از این لحاظ، دسته اول خطرناک ترند. زیرا آگاهانه به جنگی نامقدس در برابر خداوند روی می آورند. جنگی که می دانند در آخر به شعله های آتش ختم می شود. آنان گناه را زینت درونی انسان تصور می کنند و به مرحله ای می رسند که دیگر گناه برای زندگی آنان، از آب و نان نیز ضروری تر می شود. تا درجه ای که دیگر چیزی جز گناه نمی بینند. آنان به هر گناهی دست می زنند؛ ربا، قتل، دروغ، تهمت، دزدی، شرب خمر، هتاکی به مقدسات مؤمنین، اعمال منافی عفت و ...
تعداد دیگری سبک متال وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات خاص خود هستند؛ اما وجه اشتراک بسیاری از آنان رواج خشونت و فحشاست.
آنچه ذکر شد، بیانگر بخشی از فرهنگ غرب و در رأس آن آمریکاست و گستره بحث شیطان پرستی تا حدی است که باید پیشاپیش قول یک پرونده ویژه با موضوع شیطان پرستی را در آینده ای نزدیک به مخاطبان مان بدهیم./محاکمه





تاریخ: 1 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 12321
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1