bullet معمای گمشده - قسمت چهارم (مصر)
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

معمای گمشده قسمت چهارم - راز تمدن ها (مصر باستان)

 

هرام ثلاثه :آیا می توان اهرام را به یو فو ها مرتبط دانست ؟

چگونه انسانهای هزاران سال قبل سنگ های تراشیده شده ی بزرگ را از فرسنگ ها راه دور به مناطق بیابانی مصر اورده اند ؟

کدام معماری با چه فناوری توانسته این سنگ های عظیم را بر اساس قوانین دقیق هندسی روی هم این چنین با شکوه بچینند که اگر گوشت را هزاران بلکه میلیونها سال در مرکز این اهرام قرار دهیم، نخواهد پوسید ؟

و ...

سوال کلید :

           مصریان این علوم پیچیده که بسیاری از این علوم در قرن گذشته و به تازگی کشف شده اند را چطور و از چه کسانی فرا گرفته اند ؟

 

کهن ترین بنایی که در پرده ای از ابهام پوشیده شده و هنوز باقی مانده است ، با کلیه پیشرفتهای علمی و تکنولوژی در دنیای امروز، باز هم اعصار مجهول تاریخ از نظرها به دور مانده است . هنور حتی انسان نمی تواند به دقت قدیم و آثار قدیمی ،سنگهای ساختمانی را با همان ظرافت بسازد . هنوز استادان از روی هم چیدن سنگهایی به قطعات هفتاد تن مشابه آنچه که با دقت و وسواس عظیم در بنای هرم بزرگ به کاررفته است ، عاجزند .

اهرام ثلاثه مصر باستان

 

باستانشناسان قدمت اهرام را در حدود 5000 سال تخمین می زنند اما در یافته هایی در خردهای باستانی و با توجه به برخی شواهد قدمت آنها به بیش از 27000 سال می رسد. یکی از دلایل این تخمین وجود نام فرعون و همزمان دانستن تمامی فراعنه با دوره پیامبری حضرت موسی است.
همانطور که می دانید انسانهای کنونی از 3 الی 7 درصد توانایی مغز خود استفاده می کنند که این عدد در زمان آتلانتین ها بسیار بیشتر بوده است انسانهای آن عهد از درصد بیشتری از توانایی مغز خود (نه فقط مغز فیزیکی) استفاده می کردند و دارای قدرتهایی بودند که در حال حاضر از آنها به عنوان قدرتهای ماورایی یا فراحسی یاد می شود در صورتی که انجام این امور برای افراد آن زمان امری بدیهی و عادی بوده است از قبیل روشن بینی، طی الارض و غیره. اساتید بزرگ در خردهای باستانی دلیل از بین رفتن و ناپدید شدن آتلانتیس را غرور بیش از حد مردم آن زمان دانسته اند که این غرور موجب برانگیختن قهر خداوندی و از بین رفتن آنها شده است.
هرم در انگلیسی Pyramid نامیده می شود که لغتی با ریشه یونانی است که به معنی "آتشی در میانه" است. این شبه جمله نمادی است از نیروی عظیم الهی موجود در قلب که به آن "نقطه ای در قلب" یا "بذر جاودان" نیز می گویند.
Pyramid = Pyr-a-mid = Fire-in the-Middle

کلمه هرم در خطوط هیروگلیف:




همانطور که مشاهده می شود این نماد کاملا قابل تشریح هستند. نماد اول از سمت چپ نماد انسانی است که با بزرگتر نشان دادن سر آن می خواستند تجمع انرژی بیشتر را در ناحیه چاکرای تاج نمایش دهند.
نماد وسط که یک پرنده (عقاب) است همواره سمبل انرژی الهی است - از نمونه های دیگر می توان به کبوتر سفید یا سیمرغ در افسانه های پارسی اشاره کرد.و نماد آخر هم که بس بدیهی است و سازه هرم را نمایش می دهد در اصل در این 3 نماد راز هرم را فاش نموده اند.
ابعاد هرم
ارتفاع :280 رویال کوبیت (Royal Cubits واحد سنجش طول در آن زمان که معادل 0.524 متر است) 138.8 (146.6 متر قبل از خرابی)
هر ضلع : 440 رویال کوبیت یا 230 متر
کل وزن تخمینی: 5.9 میلیون تن
با این دیدگاه می توان به مواردی ارزشمند در بحث هرم دست یافت.هرم دارای ابعاد مشخصی در تمامی جهات است از قاعده تا طول اضلاع و ارتفاع که این ابعاد از قانون خاصی بر اساس "نسبت الهی 1.618 "تبعیت می کنند که به آن "عدد فی" می گویند. اگر هرمی مطابق شکل زیر و رعایت نسبت الهی ساخته شود خاصیت بسیار جالبی پیدا می کند و آنهم تجمع حجم بسیار بالای انرژی در نقطه مشخص شده در تصویر است. از این طریق انجام مدیتیشن ها و تمرکزها و همچنین دریافت انرژی مضاعف برای انجام کارهای خاص یا فراحسی بسیار آسانتر و نتیجه بخش تر است.

 



همانطور که در شکل زیر می بینید در دیوارهای هرم سوراخهایی وجود داشته (خطوط g) که در زمانهای خاص با ستارگان خاصی در صور فلکی مشخص در ارتباط بوده و فراعنه و اساتید, مدیتیشن های مربوطه را انجام می دادند. درضمن دقیقا مانند خود هرم به طور برعکس در زیر آن ساخته شده که برخی از بخش های آن در تصویر دیده می شود.(ناحیه C)


گفته مي‌شود كه اگر دو خط عمود بر هم از دو منتها اليه شرقي – غربي و شمالي- جنوبي زمين رسم كنيم، محل تلاقي آن دو در محل ساخت اهرام مصر خواهد بود و ديگر اينكه ابعاد و اندازه‌هاي اهرام مصر به لحاظ هندسي با بعضي فواصل و نسبت‌هاي نجومي متناسب است.
در تصاویر زیر به وضوح خرد باستانی مصر مشاهده می شود.(به تصاویر و رابطه آن با ستارگان، صور فلکی و راه شیری خوب دقت کنید). به راستی که ده ها کتاب در این باره باید نگاشت. ارتباط کلیه هرمهای موجود در مصر را با صور فلکی و ستارگان راه شیری در این نقشه به زیبایی پیداست. آنها چه می دانستند که ما هنوز نمی دانیم؟ به چه زیبایی صورت فلکی Orion بر روی اهرام نقش شده است.

------------
سطح زير بناي هرم با دقتي باور نكردني تسطيح شده است . به طوري كه اختلاف سطح آن در سرتاسر زير بنا از چند ميليمتر تجاوز نمي كند .برخي اين اختلاف را ناشي از زمين لرزه ها و آتشفشانها و حركات زمين مي دانند . در ساختمان اين هرم دو ميليون و ششصد هزار قطعه سنگ ساختماني از جنس گرانيت و مرمر به وزن 2 تا 70 تن به كار رفته است اين سنگها كه به دقت فوق العاده زيادي روي هم چيده شده بنايي به ارتفاع 140 متر را تشكيل داده است .در كنار اين هرم دو هرم ديگري وجود دارد كه يكي به كفرن جانشين خئو پس و ديگري به مايكونيوس جانشين كفرن تعلق دارد به اين سه هرم اهرام ثلاثه مي كويند .شش هرم كوچك ديگر كه ظاهراً براي زنان ودختران آنها ساخته شده است در جوار اهرام ثلاثه مجتمع اهرام را به وجود آورده اند .

گوشه اي از عجايب داخل هرم
- كني هيل گياهي را به مدت پنج روز بدون آب داخل هرم نگهداري كرد .زماني كه گياه را كاملاً تازه و شاداب بود از هرم قارچ كرد بلافاصله پژمرده شد .
- اگر بذر گوجه فرنگي داخل هرم كشت شودو سپس نشاي آن در بيرون كاشته شود و محصول آن چند برابر بوته هاي مشابه مي شود.
- شير كه به سرعت فاسد مي شود . بيش از يك هفته در هرم سالم و قابل استفاده باقي مي ماند اما در غلظت آن تغيراتي حاصل مي شود. اين امر دو شركت بزرگ ايتاليايي و فرانسوي را بر آن داشته است كه پاكتهاي مقوايي شير را به صورت هرم به بازار عرضه كنند .
- اگر مقداري آب چند هفته در هرم قرار گيرد به آبي فعال به خواص عجيب تبديل مي گردد. براي مثال ، اگر آب آلوده باشد بعد از اين مدت كاملاُ ضد عفوني مي شود . دست دختر چهارده ساله كه در حادثه اي به شدت آسيب ديده بود ، بعد از سي دقيقه قرار گرفتن در اين آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پيدا كرد خانمي به نام پتي با استفاده مكرر از اين آب چهره اي جوان و شاداب تر يافته است
- گوشت در داخل هرمهايي با ابعاد اهرام مصر و يا متناسب با آنها ، با وجود آن كه دو سوم از آب خود را از دست مي دهد هرگز فاسد نمي شود .

1-بعضي از كشور ها ساختمانهاي هرمي شكل براي هدفهاي متفاوت ساخته اند.
2-بيمارستانهايي براي بهبود سريع تر بيماران رواني.
3-كليسا براي تمركز معنويت بشر .
4- اتاقهايي در دانشگاهها بر اي استراحت و تمركز انديشه و فعاليت بهتر مغز.
محاسبات بسيار پيچيده رياضي در سطح قاعده وهرم اعجاب برانگيز است . جالب اينجاست كه از طريق هرم مي توان شمال و جنوب مغناطيسي را يافت.


هرم درمانى

هرم درمانى نوعى روش درمانى بالقوه است كه از ساختار هرمى شكل براى درمان بيمارى‏ها استفاده مى‏كند.

تاریخچه شکل گیری این روش چیست؟

باوری با قدمت چند هزار سال مبنی بر تجمع و تمرکز نیروهای کیهانی توسط ساختار هرمی شکل که باعث ایجاد اثرات شگفت آوری در اجسام قرار گرفته در فضای آن می شود وجود دارد. دستگاه‏هاى پيشرفته نشان مى‏دهند كه يك مراقبه‏گر با تجربه يا هر كس ديگر كه ياد گرفته باشد خيالپردازى‏هاى ذهنى را كه تفكر مى‏ناميم متوقف كند، از قرار گرفتن يك ساختار هرمى شكل روى سرش تأثير مى‏گيرد.
شمارى از مراقبه‏گران تحت آزمايش گزارش داده‏اند كه چيزى را كه در آن زمان در محيط آنان نبوده ديده‏اند، يا صدايى را كه ديگران نمى‏شنيده‏اند شنيده‏اند.

اين روش چگونه عمل می کند؟

بدين گونه به نظر مى‏رسد كه ساختار هرمى شكل مقدارى بيش‏تر از مقدار معمول نيروى مغناطيسى كر ه ز مين را به خود جذب مى‏كند . ساختار هرمى شكل چند انرژى متفاوت را درون خود گردآورى يا توليد مى‏كند. اين احتمال هست كه يكى از اين انرژى‏هاى متفاوت حاصل نوعى تناسب خاص بين يون‏هاى منفى هوا و يون‏هاى مثبت هوا باشد

روش اجرا چگونه است؟

قرار دادن اشیاء و موجوداتی زنده برای مدتی معین در زیر فضای هرمی شکل.

اين روش چه کاربردی دارد؟

مردمى كه هنگام خواب يك ساختار هرمى شكل بالاى سرشان قرار داده مى‏شود ساعاتى كم‏تر از معمول به خواب نياز دارند و پس از بيدار شدن بيش‏تر از معمول پيشين خود سبكبار و با نشاط هستند.
احساس خوشحالی و آرامش و انبساط، داشتن تجربه های خاص هنگام مراقبه از نتایج این روش درمان می باشد.


منبع: علوم باطني


هرم از چهار مثلث متحد الراس تشكيل شده


از آزمايش هاي متعددي كه در درون اجسام هرمي شكل با ابعاد چند سانتي متر يا چند متر انجام شده ، اين نتيجه حاصل گرديده است كه نوع جسم يا ماده اي كه در ساختمان اين اهرام به كار مي رود ، به هيچ وجه در ماهيت ميدان هاي انرژي كه در درون آن ها متمركز مي شود ، تاثير ندارد .

"نتايج آزمايش هاي انجام شده "

1- غذاهاي فاسد شدني تا مدتها مديد بدون فساد در درون هرم باقي مي ماند

2- آب هاي آلوده ، تصفيه و عاري از ميكروب مي شوند *در مورد اين ازمایش در فصول آينده بيشتر صحبت خواهيم كرد

3- نباتات با سرعت بيشتري رشد مي يابند

4 - فلزات زنگ زده ، جلا و صيقل اصلي خود را باز مي باند

5 -  انسان ها به استراحت بهتري دست يافته و نيز به قدرت انديشه آدمي افزوده مي شود

6-  آرامش و درمان امراض رواني با سهولت بهتري انجام مي شود

مسئله اي كه براي اولين بار منتهي به كشف اين خواص در اجسام هرمي شكل گرديده ، ملاحظه اين حقيقت بود كه حيوانات مرده در اندرون آرامگاه اصلي فرعون در هرم بزرگ هرچند آب خود را از دست داده ولي فاسد نشده اند در نتيجه اين مشاهده بود كه بشر متوجه گريد كه شايد شكل خاص هرم در اين پديده دخالت داشته باشد . براي تحقيق اين موضوع هرمي به ارتفاع75 سانتيمترساختند و جسد يك گربه را مستقيمأ در زير راس هرم و به فاصله يك سوم ارتفاع  هرم از پايه آن قرار دادند و مشاهده كردند كه گربه چندي بعد بدون هرگونه تجزيه و فساد به مومياي تبديل شده است . در آخر نتايج اين آزمايش منتشر شد ، اعلام گرديد كه بين شكل اهرام و اثرات فيزيكي و شيميايي و بيولوژي فضاي داخل آن نسبت هاي معيني وجود دارد و با رعايت اين نسبت ها مي توان اثرات ناشيه را تشديد نمود .

منبع: تفكرات فرازميني


از زمان هاي خيلي قديم مي گفتند كه اهرام مصر محتوي اسرار بزرگي است ولي تا اين اواخر كسي از اين اسرار اطلاع نداشت و فقط به تازگي و آن هم به طور محدود به آن راه يافتند . بزرگ ترين هرم مصر ( ساكاره ) كهن ترين بناي سنگي جهان است كه در سال 2600 قبل از ميلاد ساخته شده است . در سمت غرب رود نيل بيش از 80 هرم كشف شده است . نصف النهار هرم « كهــؤپس » يعني خطي كه از شمال مي آيد و از هرم مي گذرد و به جنوب ختم مي شود بهترين نصف النهار كرهً زمين مي باشد از اين حيث كه زيادتر از خشكي مي گذرد . اگر ما منطقهً سكونت نوع بشر را در كرهً خاك به دو قسمت نماييم مي بينيم كه نصف النهار مزبور از وسط آن دو قسمت مي گذرد و هرگاه ارتفاع اين هرم را ضرب در رقم يك ميليون بكنيم به طرزي عجيب و دقيق فاصلهً كرهً زمين تا خورشيد به دست مي آيد . منجمين امروز حساب كرده اند كه طول شعاع كرهً زمين از قطب شمال يا قطب جنوب شش ميليون و سيصد و پنجاه و شش هزار و پانصد و بيست ويك متر است و اين عدد همان ذراع مقدس مصري است كه ضرب در رقم ده ميليون كرده باشند يعني ذراع مقدس كه واحد مقياس طول در مصر قديم براي ساختمان اهرام بوده « 6356521/0 » متر طول داشته است . حال اگر ما يكي از اضلاع اين هرم را به وسيله ذراع مقدس اندازه بگيريم تا بدانيم جند ذراع است طول سال آسماني به دست مي آيد . مقصود از سال آسماني عبارت از مدتي است كه خورشيد در آسمان طي مي نمايد تا به جاي اول مراجعت كند . اينك اگر كرهً مقدس را كه جزيي از ذراع مقدس است ضرب در رقم ضد ميليون بكنيم خط سير كرهً زمين در فاصلهً بيست وچهار ساعت گرد محور خود به دست مي آيد . اين محاسبه به قدري دقيق است كه با متر امروزي نمي توان آن طور اندازه گرفت . هنگامي كه هرم « كهــؤپس » را مي ساختند مدخل هرم مقابل ستارهً قطبي بوده ولي اكنون شش هزار سال تغيير كرده اما بعد از نوزده هزار سال و كسري باز هم ستارهً قطبي مقابل مدخل هرم قرار خواهد گرفت زيرا در هر بيست و پنج هزار و هفتصد و نود و شش سال ، ستارهً قطبي به جاي اول بر مي گردد . به قــــول « آبه مورو » دانشمند معاصر، تمام اكتشافات علمي و جديد ما در هرم « كهــؤپس » موجود است منتها براي ادراك آنها بايد به ذراع مقدس پي برد و دانست كه هر يك از ابعاد اين هرم و مشخصات ساختمان آن چه معنايي دارد .

 

پس از گذشت قرن ها و قرنها هنوز دانشمندان نمی دانند که چگونه انسانهای هزاران سال قبل سنگ های تراشیده شده ای به آن بزرگی را از فرسنگ ها راه دور به مناطق بیابانی مصر اورده اند ؟ و روری هم با آن دقتی که گفته شد روی هم سوار کرده اند. کدام معماری با چه فناوری توانسته این سنگ های عظیم را بر اساس قوانین دقیق هندسی روی هم این چنین با شکوه بچیند ؟ که اگر یک قطعه گوشت را هزاران بلکه میلیونها سال در مرکز این اهرام قرار دهند نمی پوسد و به صورت خود به خودی به نوعی مومیایی تبدیل میشود در کاوشها برخی لوازم در اهرام کشف شد که بعدها دانشمندان ادعا کردند که این لوازم نوعی چراغ لامپ بوده که با انرژی الکتریسیته کار میکرده است.

داشنمندان دریافته اند که در مصر باستان کوزه های کوچکی می ساخته اند که دقیقا همانند "باتری" کار می کند. یعنی ذخیره ی انرژی با الکترولیت.....

 

 

اسید موردنیاز برای کار کردن با این کوزه ی الکتریکی باستانی از نوعی گیاه که در مصر می روید گرفته میشد.

در فیلم مستدی که در قسمت های پیشین ذکر شد ، دقیقا دانشمندان با همان کوزه های باستانی و با گرفتن عصاره از نوعی گیاه موفق به تولید الکتریسیته شده اند !

استفاده از الکترسیته برای تولید نور. لامپ هایی شبیه به نحوه ی کار لامپ های امروزی.

 

 

Reliefs at Hathor-temple in Dendera, Egypt depicting Electrical devices

Das Licht der Pharaonen. Hochtechnologie und elektrischer Strom im alten ؤgypten.

 

 

  1. Priest
  2. ionized fumes
  3. electric discharge [snake]
  4. Lamp socket [Lotos]
  5. Cable [Lotos stem]
  6. Air god
  7. Insulator [Djed-Pillar]
  8. Light bringer [Thoth with knifes]
  9. Symbol for "current"
  10. Inverse polarity
  11. Energy storage

 

 

 

 

 Some scholars have theorized that the Djed represented a cedar tree with its branches removed to which stalks of wheat were tied after harvest.  In Snefru’s step pyramid, the Djed pillars form columns supporting the sky and may represent the four pillars which help Shu bear the sky on his shoulders. The Djed may also represent a man’s backbone. In the story of Isis and Osiris, the Djed pillar is Osiris’ backbone which Isis found buried in Djedu

During the Old Kingdom, the Djed was associated with the creator god of Memphis, who was given the epithet ‘the Noble Djed’. Later they became closely associated with Osiris .

Radical theorists , not discounting the traditional theories of its utility entirely, suggest that it acted not only in its symbolic status relative to Isis and Osiris - but that the Djed  also functioned in a  practical manner,  utilized by the priesthood , as an electrical device.

 

 

 

 

          Djed Column also known as Tet Columnsdjed Column

      Djed Columns from Ancient Egypt

Modern High Voltage Insulators

Modern High Voltage Insulators

منبع :

http://nephiliman.com

http://www.astigan.com

http://www.unexplained-mysteries.com

 

رابطه ستارگان و راه شیری با سلسله اهرام مصر و دیگر اهرام مشهور در دنیا :
  

پروفسور اریک فون دانکین از جمله کسانی است که معتقد است، مصر باستان با موجودات فرازمینی در ارتباط بوده است و در حقیقت مصریان این علوم را از فرازمینی ها آموخته بودند.

امروزه دانشمندان ارتباطی بسیار عجیب در بین تمدن های گذشته یافته اند. از جمله تمدن های مایا، مصر، چین و ایران که در ادامه به چگونگی این ارتباط خواهیم پرداخت. 

باستان شناسان در نحوه ی ساخت بنا های اهرام مصر و قوم مایا و معابد چین به یافته های بسیار شگرفی دست یافته اند. آنها به این موضوع مهم دسته یافته اند که در ساخت و چینش سنگ های هرم مایا و مصر و معابد چندگانه ی چین از یک تکنیک منحصر به فرد استفاده شده است و به طرز حیرت آوری از یک روش برای ساخت همه ی آنها استفاده شده است. تصور اینکه در این ۳ تمدنی که با چنین فاصله ی مکانی و زمانی که از یکدیگر قرار دارند بتوان چنین ویژگی های مشترکی در ساخت بناهایشان پیدا کرد بسیار عجیب و حیرت آور است.

 

همچنین نحوه ی قرار گرفتن این بنا ها بسیار شبیه با یکدیگر هستند. البته معابد معروف چند هزار ساله ی چین هم به طور شگفت انگیزی از جهت محل قرار گرفتن و نوع چینش آنها بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.

 

 

 

ستاره - اهرام ثلاثه

  

 نکته شگفت انگیز این بنا ها در ۳ نقطه ی دنیا این است که محل قرار گیری و زوایه ی بین بناها به طور حیرت آوری دقیقا مشابه ی ستاره های معروفی هستند که دانشمندان را سردرگم کرده اند !

 

سوال اینجاست این بنا ها با چه هدفی ساخته شده اند ؟! بناهایی که به طور یکسان در چند نقطه ی زمین و در چند تمدن کاملا متفاوت و چند دوره ی زمانی بسیار دور از یکدیگر، که بسیاری از آنها ظاهرا  در طول تاریخ هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته اند به ساخته شده اند.

وجود بناهایی با تکنیک ساخت یکسان و همچنین نحوه ی قرار گیری کاملا مشابه در آمریکا ، آسیای میانه و شرق دور چه ارتباطی می توانند با یکدیگر داشته باشند ؟!

چه کسی علم ساخت چنین بناهایی را به انسان های گذشته آموخته است ؟ اصلا آیا این مردم که در نقاط بسیار دوری از هم زندگی می کرده اند با یکدیگر ارتباط داشته اند ؟ و علوم خود را به اشتراک گذاشته اند ؟

 

 


(منبع دو تصویر فوق: TheHiddenRecords.com)

به هر حال اهرام مصر بغیر از اینکه مقبره بوده جایگاهی برای انجام مراسم آیینی و مدیتیشنهای سنگین و بسیار قدرتمند آن زمان بوده است. برخی ستارگان مرتبط با این معبرها عبارتند از: Sirius – Alnitak – Kochab – Thuban
در مورد برخی خواص هرم:

  • غذاهايي كه در زير اهرام نگه داشته شود ‌٢ تا ‌٣ برابر بيشتر غذاهايي كه در دماهاي معمول نگه داشته مي‌شوند؛ بدون فساد باقي خواهند ماند.
  • مزه‌ي غذاها در زير اهرام كمتر دچار تغيير مي‌شود.
  • اهرام منجر به آب گيري و موميايي شدن هرچيزي مي ‌شوند ولي مانع از فساد آنها شده و از رشد قارچ‌ها هم ممانعت مي كنند. به علاوه آنها منجر به كاهش سرعت رشد و يا توقف كامل رشد ميكرو اوگانيسم هاي مختلف مي شوند.
  • افرادي كه در خانه هاي هرمي زندگي مي‌كنند؛ يا كساني كه در ساختمان‌هاي هرمي كار مي‌كنند، يا آنهايي كه در زير ساختارهاي هرمي مي‌خوابند همگي نوعي واكنش فوري مثبت در برخوردها از خود نشان مي دهند.
  • موجودات به صورت مغناطيسي به نسخه‌هاي مشابه هرمي جذب مي‌شوند. مشاهدات مختلف از نقاط مختلف نشان مي‌دهند كه حيوانات اهلي از هر نوع تمايلي به باقي ماندن و نزديك شدن به ساختارهاي هرمي دارند و در زير آنها سرعت رشد بيشتري دارند.

    در تصویر زیر رابطه برخی چاکراها با برخی سیارات و ستاره ها آمده است:


    در زیر مقایسه ای از ابعاد Sirius و برخی ستارگان دیگر مثل خورشید منظومه شمسی آمده است:



    خفو همان فرمانروايي است كه يوناني ها او را خئوپس مي ناميدند و بزرگترین هرم از آن اوست و پس از مدتي پسر و نوه خفو نيز براي خود هرم هايي را ساختند البته در اطراف ودر مجاورت اين سه هرم چند هرم كوچك نيز بنا شده اند كه اين هرم ها متعلق به درباريان وملكه ها بوده است.
    اهرام مصر از سه هرم بزرگ تشكيل شده است كه دركنار آنها هرم هاي كوچكي نيز وجود دارند. وقتي ما اهرام مصر را از نزديك مي بينيم هرم وسطي از همه بزرگتر به نظر مي رسد ولي اين اشتباه است زيرا كه هرم وسط چون روي زمين مرتفع تري بنا شده است بزرگتر به نظر مي رسد. ولي در اصل هرم خفو كه که در تصویر زیر سمت راست هرم وسط قراردارد از همه بزرگتر است.

    هرم ها در گورستاني قديمي در جيزه واقع شده اند. گروهي از باستان شناسان عقيده دارند كه 100000 كارگر به مدت بيست وسه سال كار كردند. در اين اهرام بيش از دو و نیم میليون قطعه سنگ به كار رفته و وزن آن ها از دو نیم تن تا چهل تن است.
    يكي از طرقی كه احتمال دارد مصريان باستان سنگ هاي غول پيكر را حمل مي كردند شيوه غلطاندن و بلند كردن است. يكي از دانشمندان اتريشي به نام آقاي پروفسر دكتر اسكارريدل براي اين معما راه حلي پيشنهاد كرده است. او مي گويد كه مصريان براي حمل اين سنگ ها دور هم جمع مي شدند و با نيروي خود و به وسيله اهرمهايي اين سنگ ها را مي غلتاندند اما در اين باره نظرهاي بسياري وجود دارد بعضي از باستان شناسان عقيده دارند كه اين سنگ ها را با استفاده از سطوح شيبدار ماسه اي به بالاي هرمها مي بردند.
    در تصاویر زیر 2 روش برای بالا بردن سنگها ترسیم شده ولی با توجه به باریک بودن راه و سنگینی زیاد سنگها این 2روش منطقی به نظر نمی رسد.


    عده اي از باستان شناسان عقيده دارند كه مصريان از داروهاي نيروزاي قوي استفاده مي كردند و به وسيله ي آنها اين سنگ ها را به بالا مي بردند که این مورد هم منطقی نیست.
    اما نظریه دیگر این است که این هرمها و جابه جایی سنگها با قدرت مغز و تمرکز تنی چند از اساتید آن زمان انجام می شده است.
    اهرام مصر چه از نظر معماري وموقعيت جغرافيايي در محل مناسبي قرار دارد:
    • هرم به گونه اي ساخته شده است كه به چهار جهت اصلي مشرف است.
    • خط مداري كه از روي جيزه مي گذرد دقيقا خشكي ها وآب هاي روي كره ي زمين را دقيقا نصف مي كند و هرم در چنين نقطه اي از نصف النهار ساخته شده است.
    • نوك هرم بزرگ دقيقا شمال و اطرافش نيز خط استوا را نشان می دهد.
    سنگ هايي كه در اين هرم به كار رفته است از خود كشور مصر گرفته نشده اند و طبق نظر بعضي از كارشناسان و باستان شناسان سنگ ها به مدت ده سال توسط كارگران حمل مي شده است و بعد از ده سال تازه به محل بناي اهرام مصر آورده شدند هنوز هيچ كس نمي داند كه اين سنگ ها متعلق به چه كشوري است و يا مهندس يا معمار اهرام مصر چه كسي بوده است و از چه شيوه اي استفاده شده است.
    نكته اي كه بايد در اينجا به آن اشاره كرد اين است كه صد هزار كارگر برای ساخت اهرام مصر بر اساس ياداشت هاي هردوت درعرض بيست سال متمادي مشغول بودند. جالب اينكه اگر هر كارگر روزانه به اندازه ي يكصد گرم پياز مصرف مي كرده با اين حساب هر روز براي تامين غذاي يكصدهزار كارگر معادل ده هزار كيلو پياز نياز بوده است. اين رقم در ده روز به يكصد هزار كيلو مي رسد و مسلما در ماه نيز به سيصد تن مي رسد. با اين محاسبه مشخص است كه درعرض شش ماه كار متوالي حدود هزار و هشتصد تن پياز مصرف شده است و این اصلا معقول نیست چرا که حمل و نقل – محل کاشت و زمان برداشت – تعداد کارگران – آمار بیماری و مرگ و میر و ... این محاسبات را صد چندان نموده و از قاعده عقل خارج می سازد.
    این بدین معناست که ذهن انسان امروزی قادر به حل این معما نیست و جواب را در مسیر دیگری باید یافت.

 

منبع : www.negahak.com

http://www.mars-earth.com

 

شگفتی اهرام ثلاثه تنها در اندازه های آنها ، محل قرار گیری های دقیق بر روی زمین (نقاط انرژی) ، مشابهت آنها با محل قرار گیری ستاره ها و یا شباهت باور نکردنی آنها با تخته سنگ هایی که تلسکوپ ناسا بر روی ماه عکس بر داری کرده است ، نیست !

حالا وقت آن رسیده که اهرام ثلاثه را از زاویه ی نزدیکتر مورد مطالعه قرار دهیم. اما قبل از هر چیز به چشم های خود اعتماد کنید !

 تصاویری باور نکردنی که بر روی تخته سنگ های زیر اهرام ثلاثه ی مصر بجا گذاشته شده اند !

 

 

تصاویر حکاکی شده بر روی تخته سنگ های زیر اهرام ثلاثه

تصاویر حکاکی شده بر روی تخته سنگ های زیر اهرام ثلاثه

بله درست می بینید ! نقش های حکاکی شده از وسایل نقلیه ای که تنها آنها را در کتاب ها و فیلم های تخیلی می توان دید. یا بهتر بگوییم ، شاید نویسنده های کتاب های تخیلی  از این آثار ایده گرفته اند.

شما در این پست گوشه ای از اسرار اهرام ثلاثه مصر را ملاحضه کردید.

http://circulartimes.org

 

منبع: antimasonic.blogfa.com





تاریخ: 15 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 12316
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1