معمای گمشده قسمت سوم - راز تمدن ها ( نقاشان غارنشین )
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

 


در این بخش شما با تعدادی از نقاشی های و اشیای دوران انسان های غارنشین در هزاران سال پیش آشنا خواهیم ساخت.

اما مطمعنا این نقاشی ها با دیگر نقاشی های انسان های غار نشین تفاوت های عجیبی خواهد داشت که با هم خواهیم دید.

نقاشی هایی متعلق به  فرانسه،  استرالیا ، ازبکستان ، ایتالیا و ...

در تمام این نقاشی ها که در سراسر جهان پراکنده هستند با وجود آداب و رسوم و مذاهب مختلف اما وجود یک شی بیضوی شکل پرنده همراه با انسان هایی غیر عادی ، باستان شناسان را شگفت زده کرده اند!

 

تصاویری عجیب در دوران انسان غار نشین !


با توجه به کشفیاتی که انجام شده است میتوان گفت که این حضور در زمان انسانهای اولیه هم ادامه داشته است، بسیاری از نقاشی های غارها و مجسمه های باستانی و سایر اجسام به دست آمده از دوران انسانهای اولیه شامل تصاویری از بشقاب پرنده ها و موجودات عجیب با بدنهای بزرگ و لباسهای غیر عادی (بسیار شبیه لباس فضانوردان امروزی)، مجسمه هایی با لباس فضانوردی و دیگر موارد غیر عادی است که باستان شناسان قادر به توضیحی برای آنها نیستند. در این بخش تعدادی از نقاشی های باستانی درون غار را با هم میبینیم و قضاوت در مورد این نقاشی ها را به عهده شما میگذارم.

 

نقاشی های غار (پچ مرل) Pech Merle فرانسه

 

 نقاشی های درون غار منطقه (پچ مرل) فرانسه مربوط به 19000سال قبل از میلاد در قسمت پائین  تصویر که بزرگ شده آن قابل مشاهده است یک مرد در حال تماشای یک شیئ دیسکی شکل است که ابتدا روی زمین بوده سپس از زمین بلند شده و پرواز میکند خطی که بین دو حالت این جسم کشیده شده بخوبی یکی بودن آن دو را نشان میدهد.

 

 

 

علاوه بر این تصویر در غارهای این منطقه نقاشی های فراوان دیگری از بشقاب پرنده ها وجود دارد.انسان اولیه که تصاویر حیوانات را به خوبی به شکل اصلی آنها کشیده است آیامیتواند برای کشیدن این بشقاب پرنده از قوه تخیل خود استفاده کرده باشد؟ از افراد بدبین که همه این تصاویر را اتفاقی و محصول تخیل انسان اولیه میدانند باید پرسید چرا در همه این موارد تصاویری از یوفوها وموجودات فضایی به ذهن اجداد ابتدایی ما رسیده است؟ چرا به جای اینهمه تصویر بشقاب پرنده و موجودات عجیب با لباسهای  فضا نوردی حتی یک مورد عکس موتور سیکلت و یا دوربین عکاسی رادرون غارها و نقاشی های قرون وسطی نکشیده اند. چراتخیلات همه این انسانهای اولیه شبیه هم بوده و چیزهای مشابهی را کشیده اند؟اصولاً انسانهای اولیه تصویر چیزهایی را که در اطراف خود با چشم خودشان میدیدند میکشیدند و همانطور که در تمام نقاشی های غارها دیده میشودتمام اشکالی که کشیده شده، مانند حیوانات مختلف، انسانها، خورشید و ماه و ... همگی چیزهایی هستند که انسان اولیه آنها را دیده و در اطراف او وجود داشته است و چیزی را که این نقاشان باستانی ندیده باشنددر تصاویر نمیبینیم. پس باید اجسامی به شکل بشقاب پرنده و موجودات فضایی را دیده باشند تا بتوانند آنها را بکشند.

 

بزرگنمایی گوشه هایی از جزئیات تصویر :

 

 

 

 

http://allufoesmaybe.freewebspace.com/photo.html

 

نقاشی روی سنگ 5000 ساله در استرالیا

 

 

این نقاشی که مربوط به 3000 سال قبل از میلاد مسیح است به (وندجینا)  معروف است.در افسانه های بومیان استرالیا آمده است که این خدا با ارابه  آتشین از آسمان آمد و انسان را خلق کرد. همانطور که میبینید این موجودات دارای لباسهای گشاد عجیب و کلاهی بسیار شبیه به کلاه فضانوردی هستند، همچنین شکل صورت این موجودات شباهت بسیار زیادی به موجودات بیگانه نژاد خاکستری دارد. به نظر شما اینهمه شباهت آیا میتواند اتفاقی باشد؟

http://www.alien-ufo-pictures.com/alien_pictures4.html

 

نقاشی غار ۷۰۰۰ ساله در استرالیا

 

 

 

نقاشی درون غار مربوط 5000 سال قبل ازمیلاد در استرالیا تصویر موجود عجیب با سر بزرگ،لباس عجیب، بدن حجیم و لوله ای که از پشت به گردن وصل شده است ، بخوبی تصویر یک فضانوردبا کلاه مخصوص و کپسول گاز در پشت و لوله رابط بین کپسول و کلاه فضانوردی را به ذهن تداعی میکند البته به یاد داشته باشید که این تصویر ،7000 سال پیش توسط انسان اولیه کشیده  شده است.

http://www.crystalinks.com/ufohystory.html

 

نقاشی درون غار باستانی در ازبکستان

 

 

 

 

همانطوری که میبینید این تصویر ما را به یاد  صحنه های فیلم جنگ ستارگان می اندازد، چیزی که ما میبنیم شامل یک بشقاب پرنده تیپیک در حال پرواز است که حتی گرد و خاک یا دود ناشی از پرواز آن هم از دید نقاش باستانی ما  پنهان نمانده  است.همچنین ما یک موجود فضایی با سر بزرگ و آنتن هایی روی سر آن میبینیم که اسلحه ای هم در دست دارد.در سمت چپ هم یک موجود بیگانه دیگر از نمای نزدیک میبینیم که ماسکی به دهان دارد و لباس فضانوردی به تن دارد و دستانش درون دسکش ضخیمی قرار گرفته است. به نظر شما این نقاشی درون غار را به جز این چگونه میتوان توضیح داد؟

http://ufologie.net/htm/fergana.htm 

 

نقاشی غار ۷۰۰۰ ساله در استرالیا

 

 

با وجود اینکه تصاویر در مکان های مختلف هستند و در دوره های مختلف از حیات زمین کشیده شده اند ، چطور ممکن است انسان ها برای خلق چنین موجودات و ابزاری همگی از قوه تخیلشان استفاده کرده باشند ؟!

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html

 

 

در بخش قبلی شواهدی از حضور فضانوردان باستانی در زمان انسان غار نشین را با هم دیدیم، در این بخش هم تعدادی دیگر از مدارک به دست آمده از دوران انسان غار نشین را بررسی خواهیم کرد.

نقاشی غار 29000 ساله در تانزانیا

 

 

 

تصویر اول نقاشی غار در تانزانیا مربوط به 27000 سال قبل ازمیلاد است و همانطور که میبینبد تصویر دو شی شبیه به بشقاب پرنده کاملاً مشخص است. تصویر دوم هم مربوط به یک مورد مشاهده بشقاب پرنده (UFO) در فرانسه است ، به نظرشما شباهت این عکس با نقاشی 27000  ساله ی درون غار چه ارتباطی دارد ؟

http://www.global-conspiracies.com/ufo_artwork_bc.htm 

 

نقاشی غار باستانی در ایتالیا 

 

نقاشی غار باستانی در ایتالیا دو فضانورد شبیه با لباس فضانوردی و کلاه مخصوص با وسیله ای در دست که احتمالاً اسلحه برای دفاع در برابر حیوانات وحشی بوده است.به نظر شما این تصویر غیر از این چه چیزی میتواند باشد؟

 http://www.cnufos.com

 

 نقاشی غار باستانی در الجزایر (خدای بزرگ مریخ)

  

در (جابارن) در کوههای (تاسیلی) الجزایر یک شکل با ارتفاع شش متر  با سر گرد تزئئین دار، بدن حجیم، لباس عجیب ، چین و چروک  اطراف گردن و قفسة سینه پیشنهاد یک فضانورد با لباس فضانوردی در دوران باستان را میدهد.یک شخصیت ساده تر هم در منطقة ( اسفار) (تاسیلی) کشیده شده است. همچنین شبیه این نقش در غارهای (کابرو) در فرانسه، در چندین محل وجود دارد. آیا امکان داردکه همة این نقاشی ها را یک نفر کشیده باشد، مسلّماً نه.آیا امکان دارد که افراد مختلفی که این تصویرها را کشیده اند همگی با قوة تخیل خود یک شکل را بکشند؟ جواب این

سئوال هم کاملاً مشخص است.پس قاعدتاً همة این نقاشان باستانی باید موجودی به این شکل دیده باشند تا بتوانند تصویر آن را بکشند. به نظر شما موجودی با این شکل و شمایل چه چیزی میتواند باشد؟

Mysteries Explored: The Search for Human Origins, UFOs, and Religious  Beginnings By Jack Barranger, Paul Tice page 35

 

نقاشی غار 8000 ساله در صحرا

 

 

تصویر بالا مربوط به یک  نقاشی  غار در کشور صحرا مربوط به 6000سال قبل ازمیلاد است. شباهت این تصویر با خدای با (خدای بزرگ مریخ) جالب توجه است.

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html

 

نقاشی روی سنگ 7000 ساله در مکزیک

 

 

نقاشی روی سنگ هفت هزار ساله کشف شده درایالت (کوئراتو)Querato در مکزیک چهار نفر با دستهای باز در حال تماشای یک جسم کروی هستند که از خود شعاعهای نورانی به اطراف پخش میکند.

http://www.cnufos.com 

 

نقاشی روی سنگ 5500 ساله (یوتا)

 

 

نقاشی روی سنگ مربوط به دره (سگو) در (یوتا) امریکا مربوط به5500 سال قبل از میلاد، موجودات عجیب با چشمان بزرگ و شاخک روی سر. اجداد ابتدایی ما با کشیدن این تصاویر چه پیغامی برای ما فرستاده اند؟

http://www.crystalinks.com/ufohistory.html

 

 --------------

قدیمی ترین رد پایی که از فضانوردان باستانی در کرة زمین یافت شده است مربوط به حدود دو میلیارد و هشتصد میلیون سال قبل است !!!

بله درست خواندید 2.8 میلیارد سال پیش. چند دهه قبل معدن کاران در آفریقای جنوبی صدها گوی اسرار آمیز با منشا ناشناخته کشف کردند. این گویها قطری حدود یک اینچ یا کمی بیشتر داشتند و برخی از آنها دارای سه شیار موازی در قسمت استوای خود بودند.

 

 گویها به دو شکل بودند، بعضی از آنها از یک فلز آبی رنگ با رگه های سفید ساخته شده بودند و نوع دیگر توخالی بوده و پر از یک مادة اسفنجی سفید بودند.نکتة حیرت آور این بود که گویهای اسرار آمیز از درون یک سنگ مربوط به دورة (پره کامبرین) که عمری حدود 2.8 میلیارد سال داشت خارج شدند.(رولف مارکس)Roelf Marx  مسئول موزة (کلرکسدراپ) Klerksdrop آفریقای جنوبی که تعدادی از این گویها در آنجا نگهداری میشوند میگوید: این گویها یک راز هستند. آنها مصنوعی به نظر میرسند. در زمانی که این گویها از آن آمده اند در زمین حیات هوشمند وجود نداشته است. گلوله ها در سنگ (پیروفیلیت)  Pyrophyllite یافت شدند که در نزدیکی یک شهر کوچک به نام (اتو سادال) Ottosadal از معدن استخراج شده بود. این سنگ (پروفیلیت)  کاملاً یک سنگ نرم ثانویه با درجة سختی سه در مقیاس (مهس)(مقیاسی برای اندازه گیری سختی سنگ) Mohs است که در زمان رسوب گذاری درحدود 2.8 میلیارد سال پیش ایجاد شده است. از طرف دیگر این گویها بسیار محکم هستند  به طوری که حتی با استیل هم خراشیده نمیشوند. (1) جالب است بدانید که در این دوره میزان اکسیژن اتمسفر زمین تنها 1% بوده و تنها موجودات زندة آن زمان موجودات تک سلولی بی هوازی بودند که برای حیات خود نیازی به اکسیژن نداشتند.(2) حال به نظر شما این گویهای فلزی که هیچ کس نمیتواند ادعا کند که اجسامی طبیعی و محصول کار طبیعت هستند، چه منشایی دارند؟به نظر من تنها جواب منطقی برای این معما این است که این گویها بقایای یک سفینة فضایی متعلق به موجودات متمدنی از یک سیارة دیگر است که سفینة آنها سقوط کرده و در قعر اقیانوس مدفون شده است و بعد گذشت چندین هزار سال تمام قسمتهای لاشة این سفینه پوسیده و از بین رفته ولی گویهای فلزی به دلیل جنس فلز به کار رفته در آنها سالم باقی مانده و با گذشت زمان لایه های رسوبی روی آنها را پوشانده و بعد از گذشت میلیونها سال رسوبات تبدیل به سنگ شده و گویها در میان این سنگ محصور شده و از مجاورت با اکسیژن هوا و در نتیجه پوسیدن محافظت شدند تا اینکه به طور اتفاقی کشف شدند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه امکان دارد که در 2.8 میلیارد سال پیش موجودات متمدن وجود داشته باشند؟ باید بدانید که عمر جهان هستی حدود 13.7 میلیارد سال است و عمر منظومة شمسی حدود پنج میلیارد سال و اولین ستارگان حدود چهارصد میلیون سال بعد از (بیگ بنگ) Big Bang به وجود آمدند و البته همة ستارگان و سیارات آنها کم و بیش ساختمان مشابهی دارند و عناصر موجود در منظومه شمسی با عناصر موجود در ستارگان دیگر و سیارات آنها تفاوت چندانی ندارد. حال اگر در کرة زمین پنج میلیارد سال زمان برای ایجاد موجودات متمدن لازم بوده است،پس در منظومه ای که فرضاً ده میلیارد سال پیش به وجود آمده باشد میتوان از پنج میلیارد سال پیش انتظار وجود موجودات پیشرفته را داشت و نباید از وجود موجودات پیشرفته در 2.8 میلیارد سال پیش تعجب کرد.

یکی دیگر از اجسام مصنوعی کشف شده از دوران پرکامبرین یک کوزة فلزی است که از درون سنگ 600 میلیون ساله خارج شده است.گزارش کشف این کوزه در ماهنامة علمی آمریکاScientific American در شمارة پنجم ژوئن سال 1852 با عنوان (عتیقة ماقبل تاریخ) A Relic of a Bygone Age و به این ترتیب بود:

( چندین روز پیش یک انفجار عظیم در صخره های تپة پرستشگاه در (درچستر)Dorchester اتفاق افتاد. انفجار تودة عظیمی از سنگ را بیرون پرتاب کرد که وزن برخی از قطعات آن چندین تن بود، قطعات سنگ در جهات مختلف پخش شدند. در میان این سنگها یک ظرف فلزی که بر اثر انفجار دو تکه شده بود یافت شد. با چسباندن مجدد دو تکة ظرف به یکدیگر یک ظرف ناقوسی شکل ایجاد شد که 4.5 اینچ ارتفاع داشت، پایة آن 6.5 اینچ قطر داشت و قطر قسمت فوقانی جسم 2.5 اینچ بود ، ضخامت فلز به کار رفته در جسم حدود یک هشتم اینچ بود. بدنة ظرف به رنگ فلز روی یا یک آلیاژ که مقدار زیادی نقره داشته باشد دیده میشد.در یک طرف جسم شش شکل گل یا یک دسته گل وجود داشت که به زیبایی با نقره تزئین شده بود. اطراف قسمت پائینی جسم هم یک درخت انگور یا حلقة گل که آن هم با نقره تزئین شده بود وجود داشت. حکاکی روی جسم مشخصاً توسط هنرمند ماهری انجام شده بود. این جسم حیرت انگیز و ناشناخته از یک سنگ پودینگی جامد که پانزده فوت زیر سطح زمین قرار داشت خارج شده است.)طبق نقشة جدید سازمان زمین شناسی امریکا مربوط به منطقة (درچستر)، سنگ پودینگی که امروزه Roxbury conglomerat  نامیده میشود، مربوط به دورة پرکامبرین و حدوداً مربوط به 600 میلیون سال پیش است. جالب است بدانید در این دورة زمین شناسی پیشرفته ترین موجودات زنده ای که در زمین حضور داشتند جلبکهای چند سلولی بودند که در دریاها واقیانوسها شناور بودند.(3)

تعداد این اجسام مصنوعی ماقبل تاریخ بسیار زیاد است و بسیار بیشتر از آن است که بتوان همة آنها را کار طبیعت یا اشتباه در تخمین عمر سنگ هایی که از آنها خارج شده اند، دانست.براستی  علم در برابر این همه معما چه جوابی دارد ؟

 

Time Travel: A New Perspective By J H (James Herbert) Brennan page 3-۱

2-http://www.ecotao.com/holism/4b_histlife.htm#Timeb

 3-  Secrets of the Lost Races: New Discoveries of Advanced Technology in Ancient Civilizations By Rene Noorbergen page 41

 

مردی با تلسکوپ !

بيابان هاي پرو سنگ هايي يافت شده که سابقا به عنوان مصالح در ساخت خانه در آبادي Ocucaje بکار مي رفت و هيچکس تاريخ دقيق و هويت سازندگانش رو نمي دانست:

در آنها تصاويري از زايمان با جراحي ; جراحي هاي قلب و مغز و تصويري واضح از قلب(نگاتيو شده) حکاکي شده.
دو تصوير آخر مربوط ميشن به تاپيک ما ; که شخصي با تلسکوپ مشغول رصد آسمان بالاي سر خودش هست.
اون بالا ستاره ها , يک دنباله دار(سمت چپ بالا) و چيزي شبيه به سحابي - به تعبير بعضي کهکشان - به وضوح قابل مشاهده هستند.
با اين شواهد , اصولا ابداع اولين تلسکوپ در زمان گاليله و به تبع آن شروع مشاهده و روش علمي در عصر فلاسفه يونان باستان ... شايد خيلي چيز هاي ديگر زير سوال رفته اند.

 

 

 

به علت کثرت تصاویر ما تنها به بخشی از آنها می پردازیم. شما می توانید با یک جستجوی ساده (مثلا UFO History ) نتایج یافته های محققان را در نقاشی های غار نشینان ، سنگ نوشته ها و کتیبه ها و نیز در نقاشی های دوران قرون وسطا را در سایت های معتبر علمی و باستان شناسی ملاحضه فرمایید.

Rajasthan Times

A group of anthropologists working with hill tribes in a remote area of India have made a startling discovery: Intricate prehistoric cave paintings depicting aliens and UFO type craft.

Prehistoric UFO and ET images found in remote cave in India

امريكاي جنوبي

اشیایی شبیه به هواپیما های نسل امروز بشر

 

15th Century

 Rome

"Prodigiorum Liber"

Renaissance illustration of a UFO sighting in Rome detailed
in a book by Roman historian Julio Obsequens

 

Germany


This picture shows a UFO sighting over Hamburg, Germany
The objects were described as 'two glowing wheels' -
November 4, 1697 - Wheels - Spoked Wheels.

Wheels - 12 around 1 - Alchemy Wheel - Wheel of Karma
The Cross - 'X' - 4 sections - 4th Dimension - Time

 

Jesus and UFO'S in Religious Art

 

 

A disk shaped object is shining beams of light down on John the Baptist and Jesus - Fitzwilliam Musuem, Cambridge, England - Painted in 1710 by Flemish artist Aert De Gelder. It depicts a classic, hovering, silvery, saucer shaped UFO shining beams of light down on John the Baptist and Jesus. What could have inspired the artist to combine these two subjects?

 

 
به دو شی پرنده در سمت چپ و راست این نقشای تاریخی دقت کنید !
 
دو شی پرنده در تصویر بعدی نیز رویت می شود
 
 
 

Frescos throughout Europe which reveal the appearance of space ships in the skies including this painting of 'The Crucifixion' - painted in 1350. It seems to depict a small human looking man looking over his shoulder - at another UFO as if in pursuit - as he flies across the sky in what is clearly a space ship. The leading craft is decorated with two twinkling stars, one reminiscent of national insignia on modern aircraft. This painting hangs above the altar at the Visoki Decani Monestary in Kosovo, Yugoslavia.

 

     
 
 
 
 
Mother Mary
 
A fourteenth century fresco of the Madonna and Child depict on the top right side the image of a UFO hovering in the distance. A blow up of this fresco reveals tremendous details about this UFO including port holes. It seems to indicate a religious involvement between UFO's and the appearance of the Christ Child.
 
This painting is called "The Madonna with Saint Giovannino". It was painted in the 15th century by Domenico Ghirlandaio (1449-1494) and hangs as part of the Loeser collection in the Palazzo Vecchio. Above Mary's right shoulder is a disk shaped object. Below is a blow up of this section and a man and his dog can clearly be seen looking up at the object.
 
The painting above was done by Carlo Crivelli (1430-1495) and is called "The Annunciation with Saint Emidius" (1486) and hangs in the National Gallery, London. A disk shaped object is shining a pencil beam of light down into Mary's crown chakra. A blow up of the object is next to the painting.

 

 

منبع: antimasonic.blogfa.com





تاریخ: 15 / 3 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 12302
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1