یهود و رسالت تسخیر رسانه در متون اسلامی
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

یهودیان برای منحرف کردن دین اسلام، از همان روش قدیمی خود در رابطه با دین مسیحیت یعنی نفوذ، کسب مقبولیت و سپس تحریف و جعل استفاده کردند.

 

یهودیان با نفوذ در حکومت، جای پای محکمی برای خود ساخته بودند. آنان همچنین روایاتی را جعل کردند و به نام پیامبر اسلام منتشر ساختند. البته با استفاده از موقعیت حکومت برای ثبت و انتشار جعلیات خود سود می جستند که کاملاً با برنامه امروز آنان در نفوذ به حکومت ها سلطه گر و در اختیار گرفتن موقعیت رسانه ای جهانی آنان همخوانی دارد.

در احادیثی که ابوهریره از پیامبر اسلام نقل می کند، نعوذ بالله پیامبرانی چون حضرت ابراهیم، دروغگو و حضرت موسی، جنایت کار و حضرت سلیمان، هواپرست معرّفی می شوند. همچنین موارد خلاف عقل بسیاری به آنان و سایر پیامبران نسبت داده می شود.

در برخی موارد می توان ارتباط بعضی احادیث را با تورات به روشنی مشاهده کرد: در حدیثی ابوهریره از پیامبر اکرم نقل می کند که حضرت ابراهیم دروغ نگفت مگر در سه مورد که یکی از آن موارد را همان محلی می داند که در تورات هم به آن اشاره شده است:

تورات، سفر پیدایش ، باب 20 ، جمله های 19 - 20. قضیه از این قرار است که حضرت ابراهیم همسر خود را به عنوان خواهر خود معرّفی می کند تا با تزویج او به پادشاه، صاحی اموال شده و جانش در امان بماند!!!

ابوهریره در مورد پیامبر نیز اراجیفی دارد که در منایع مخالفین مذکور است. از آن جمله در جایی نقل می کند که رسول خدا نعوذ بالله گاهی در نماز سهو و اشتباه می نمود. در جایی دیگر پیامبر را در جالی معرّفی می کند که با حال جنابت در محراب قرار گرفت و او را مانند دیگران غضب کننده و فحش دهنده به مؤمنان معرّفی می نماید. (سیری در صحیحین: صفحات: 315 و 317).

در بعضی از روایات که عمده ناقلان آن از تازه مسلمانان بوده اند به روایاتی برخورد می کنیم که مطالبی را عینا هم معنا با تورات نقل کرده اند.

ابوهریره، یهودی به ظاهر مسلمان شده ای است که بنا به تصریح بسیاری از محقّقین، تنها به مدّت یک سال و نیم محضر رسول خدا را درک کرده است امّا با این همه، از وی در صحیحین مسلم و بخاری 5374 حدیث نقل شده است. این در حالی است که مجموع احادیثی که از مولا امیرالمؤمنین علی علیه السّلام، ابوبکر، عمر و عثمان در کتب و مسانید مخالفین نقل شده است، 1411 حدیث است !!! (سیری در صحیحین:134).

در بسیاری از احادیث منقول از ابوهریره، دقیقاً همان مفاهیمی که در مورد جسمانیّت خداوند مذکور است، به عنوان حدیث نبوی آورده شده است.

ابوهریره نقل می کند که رسول خدا فرمود: وقتی یکی از شما با برادرش نزاع و مخاصمه می کند، از سیلی زدن و لطمه زدن به صورت طرف نزاع، خودداری نماید زیرا خداوندريال انسان را به صورت خودش آفریده است (سیری در صحیحین: صفحه127 به نقل از صحیح مسلم: ج8 باب النهی عن ضرب الوجه ، حدیث 2612).

در تورات، سفر تکوین فصل اوّل آیه27 آمده است: پس خدا آدم را به صورت خود آفرید، او را به صورت خدا آفریده ایشان را ذکور و اناث آفرید.

البته اگرچه مفسران تورات، این بند از تورات را با تأویل و تفسیر به گونه ای از اتهام جسمانیت خدا مبرا کرده اند اما ناقلان تحریفگر احادیث و اقتباس کنندگان یهودی مآب با اضافه کردن قسمت اوّل یعنی " از سیلی و لطمه زدن به صورت طرف نزاع، خودداری نماید " راه را برای هر گونه تأویلی مسدود کرده اند.

در همین معنا احادیث فراوانی است که غالباً به نوعی درصدد اثبات جسمانیّت برای خداست همانطور که تورات هم خداوند را چنان به تصویر کشیده است که از اعضای بدن چیزی برای او کم نگذاشته است.

این تنها گوشه ای از جنایات علمی است که یهودیان برای از میان برداشتن اسلام و مسلمین و تحقّق توهّم حکومت جهانی یهود که امروزه با عنوان زشت صهیونیسم جهانی مطرح است مرتکب شده اند.

 

اقتباس از کتاب رد پای سامری





تاریخ: 6 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 12302
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1