فعالان بازسازی بقيع مشرکند!
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

يك نويسنده وهابی سعودی با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «المدينه» عربستان، درخواست پيروان اهل بيت(علیهم السلام) مبنی بر بازسازی قبرستان بقيع را به باد انتقاد گرفت و افزود مسئولان قضايی عربستانی بايد آن‌‌ها را محاكمه و به سزای اعمال خود برسانند.

 

به گزارش «شیعه نیوز» ، يك نويسنده وهابی سعودی با نوشتن مقاله‌ای و انتشار آن در روزنامه «المدينه» چاپ عربستان، درخواست‌كنندگان بازسازی قبرستان بقيع را صاحبان ايده‌های زشت و ناپسند دانست.

اين نويسنده وهابی در مقاله خود عليه شيعيان موضع گرفته و آنان را به ارتكاب گناهانی بزرگ و نابخشودنی متهم كرد. به زعم اين نويسنده افراطی، شيعيان با تقديس حرم و ضريح ائمه (عليهم السلام) بر خلاف شريعت مقدس اسلامی عمل می‌كنند!

وی می‌نويسد: مقدس دانستن ضريح ائمه كه عقيده شيعيان و برخی ديگر از مذاهب اسلامی است، امر ناشايستی است و كسانی كه خواستار بازسازی قبرستان بقيع هستند، می‌خواهند بدعت، شرك و خرافه را وارد اسلام كنند(!) و مسئولان قضايی عربستانی بايد آن‌‌ها را محاكمه و به سزای اعمال خود برسانند.

گفتنی است قبور ائمه بقيع‌(علیهم السلام) مركزی برای تجمع دوستداران اهل بيت(علیهم السلام) است كه در آن‌جا تجمع و از آرمان‌های اهل بيت دفاع می‌كنند.؛ لذا قبور ائمه(علیهم السلام) دارای يك كاركرد اخلاقی، سياسی و اجتماعی در طول تاريخ بوده و وهابيت از اين تجمعات در هراس است.

 

منبع : پایگاه بقیع به نقل از پايگاه اطلاع‌ رسانی «العوامية»





تاریخ: 5 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 12322
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1