دفاع امام جماعت وهابی مسجد قبا از امام حسین (ع)... آیا این دفاع است؟
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

ای پسر دختر رسول الله، سر تو را بریدند و غرق در خون کردند در حالی که تشنه بودی، گویا با رسول الله دشمنی داشتند. جان دادی در حالی که با تقوا بودی.

 

 

 

 

به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «صالح بن عواد المغامسی» امام جماعت وهابی مسجد قبا در اظهاراتی بی سابقه از سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام تعریف، تمجید و حمایت کرد.

وی که در شبکه وهابی "إقراء" سخن می گفت، در این باره افزود: لعنت خدا بر کسی که [امام] حسین را به قتل (شهادت) رساند و یا از این کار خوشحال شد. [امام] حسین مظلومانه در ماه محرم در حالی که روزه بود؟؟؟؟؟، در سرزمین کربلا به شهادت رسید.

«صالح بن عواد المغامسی» همچنین افزود: اما لعنت خداوند و ملائکه بر کسی باد که [امام] حسین را به قتل (شهادت) رساند و یا از این کار خوشحال شد. ای پسر دختر رسول الله، سر تو را بریدند و غرق در خون کردند در حالی که تشنه بودی، گویا با رسول الله دشمنی داشتند. جان دادی در حالی که با تقوا بودی.

او در ادامه اظهارات خود چند بیت شعر در وصف حضرت امام حسین علیه السلام خواند که به شرح ذیل است:
 

جاءوا برأسک يا ابن بنت محمد * متزملا بدمائه تزميلا
فکأنما بک يا ابن بنت محمد * قتلوا جهارا عامدين رسولا
قتلوک عطشانا ولم يترقبوا * في قتلک التنزيل والتأويلا
ويکبرون بأن قتلت وإنما * قتلوا بک التکبير والتهليلا
 
 
آیا امام حسین علیه السّلام در روز عاشورا روزه بودند؟ چرا باید در میان چنین خطابه جانگدازی، چنین دروغ شاخ و دم داری مطرح شود؟ آیا این سادگی نیست که باور کنیم وهابیان که در باورهایشان تقدیس و تنزیه یزید و بعضا الغیاذ بالله تقبیح عمل امام حسین علیه السّلام به چشم که برخی از آنها را کم و بیش می دانیم، می آیند و این چنین جانگداز به مرثیه سرایی برای امام حسین علیه السّلام می پردازند؟
آیا این به معنی انکار تشنگی سیّدالشّهداء به مدت سه روز نیست؟ درباره عبدالله رضیع که امام حسین علیه السّلام پیش رفتند تا زیان در کام او بگزارند و یا حضرت علی اکبر که که امام زبان خود را در کام ایشان نهاد، چه می گوییم؟ این مصیبت ها به کجا می روند؟ آیا در میان خطابه های شیداشّهداء علیه السّلام نبود که از تشنگی جگرم پاره پاره شده و آیا حضرت از آنان طلب آب نفرمود؟...
آیا می توان تصور کرد که یک وهابی با همین یک جمله کوتاه در میان آن خطابه سوزان، بسیاری از واقعیت های کربلا را منکر شده و نادیده گرفته است؟
آیا این بنی امیه نبودند که به روز عاشورا مباهات می ورزیدند و آن را روز برکت نامیدند و روزه را در آن روز مستحب دانستند؟ چرا؟؟؟ چرا؟؟؟ چرا این چنین غافل و ساده دل برخورد می کنیم آن هم درباره......




تاریخ: 21 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 12301
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1