گروه های موسیقی
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

در این بخش تعدادی از گروه های مطرح شیطان پرست برای شناسایی و اجتناب طرفداران موسیقی، معرفی می شوند:

http://38.98.10.183/images/second/header-george.jpg

 


1) باکره ی فلزی

این گروه یکی از سبک های هوی متال است که مطابق شیوه ی خاص موسیقی خود، از ملودی های شرقی، بیش از سایر گروه ها استفاده می کنند.استفاده ازملودی های ایرانی در موسیقی ایشان دیده میشود که شاید به همین دلیل این گروه ها در ایران طرفداران زیادی دارد.

سردمداران این گروه نسبت به جنس زن ذهنیت منفی داشته و در بیشتر تصاویر تبلیغی مربوط به آنها، قتل دختران به وضوح نشان داده شده است.

۲) اسلایر:

از گرو های سبک هوی متال است که از سال ۱۹۸۵ م اجرای برنامه مینماید.علامت این گروه صلیب و جمجه است. این گروه یکی از فاسد ترین و خشن ترین گروه های غربی است. این گروه مخالفت و تنفر خویش را از زن در برنامه ای نشان دادند که در آن با موافقت دولت آمریکا یک زن اعدامی را خریداری کرده، به طرز فجیعی کشتند و خون اورا نوشیدند. شعار آنان این است: (( ما از شیطان هستیم و او را پرستش می کنیم.))

به همین دلیل برای اجرای برنامه، یک سمت صورت خویش را با ریش و سمت دیگر را بدون ریش آرایش می کنند.

۳) گروه w.a.s.p:

این گروه ،نام خود را از جمله ی Sad( we are the sex prophet، ما پیامبران سکس هستیم.)) اقتباس کرده است.موسیقی این گروه خشونت زیادی دارد. طرفداران این گروه در نیمه شب اقدام به شب گردی، ولگردی، اعمال منافی عفت، هوس بازی و همجنس گرایی می نمایند.

۴) گروه : Ras

گروهی که از رپ گرفته شده است و نفوذ بیشتری در دختران دارد. اعضا و طرفداران این گروه اغلب دختران شهوت ران و بی موالات هستند. علامت این گروه ، عکس گروه رپ است.

۵) گروه Kiss(بوسه):

این گروه از بدترین گروهای فساد در غرب است که اوج پوچ گرایی و همجنس گرایی در آنان وجود دارد. از خوانندگان معروف آن(( مانند ICT ))تغییر جنسیت داده اند.آرم این گروه،لکه ی خون پاشیده است که متاسفانه در ایران نیز بر روی شیشه ی ماشین ها، دیوارها، کلاسور ها و … دیده میشود.

۶) گروه Sepulcher:

یکی از گروه های موسیقی آرژانتینی با عقاید پوچ و مبتذل است. این گروه، اولین برنامه ی خود را در گورستان زندانیان سیاسی مرکز آرژانتین اجرا نمودند. برنامه های آنان توسط شبکه های تلویزونی و ماهواره ای اسرائیل پخش میشود. ضدیت با جنس مونث، همجنس گرایی، مخالفت با هر قانون، اعتیاد به مواد مخدر، ژولیدگی وضع ظاهر و خال کوبی روی بدن از مشخصه های بارز این گروه می باشد.

۷) گروه Nirvana:

نیروانا نام مستعار یکی از خوانندگان غربی است. خواننده ی اصلی این گروه در سال ۱۹۹۳م خود کشی کرد که با مرگ وی ،هواداران آن نیز متلاشی شدند.

8) گروه Guns & Roses(( تفنگ ها و رزها)):

از گروه های مهم هوی متال است که از سال ۱۹۸۸م برنامه اجرا میکند. این گروه اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارند. آنها مواد مخدر را زیر هدبند خود جاسازی می کنند تا هنگام اجرای حرکات دیوانه وار از منفذهای پوست موقع ترشح عرق نفوذ کند. آنها جوانان را به مواد مخدر، موسیقی خشن و مبتذل دعوت می کنند.

۹) گروه Death Napalm:

از گروه های هوی متال بوده و از سال ۱۹۸۰م برنامه اجرا میکنند. موسیقی آنها خشن و حالتی ترسناک دارد. آنها لباس تمام مشکی پوشیده و اعتیاد مفرط دارند.

۱۰)گروه Play boy:

این گروه دارای بزرگترین کاباره ها و کازینو ها در دنیاست و بزرگترین موسسات چاپ و تکثیر فیلم ها ، عکس ها ، مجلات مبتذل و مستهجن را در اختیار دارد. آنها روابط جنسی را با شنیع ترین وضع تشریح و تبلیغ می کنند. آرم این گروه، عکس خرگوش است و متاسفانه در ایران هم روی شیشه ی ماشین ها،کلاسور ها، لوازم التحریر، و … دیده میشود.

۱۱)گروه Queen:

این گروه از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۰م برنامه اجرا میکردند و رهبر این گروه که همجنس گرا بود در سال ۱۹۹۰م به علت بیماری ایدز از دنیا رفت.

۱۲)گروه a.h.a:

در سال ۱۹۸۸م تشکیل شده و در ایران نیز طرفدارانی دارد. جالب است بدانید در ایران گروهی با همین نام به صورت غیر قانونی، فیلم ها را زیر نویس کرده و پخش میکند. برنامه ی این گروه در حال حاضر از شبکه ی M.T.V پخش میگردد.

۱۳)گروه اعلام مرگ:

سبک این گروه هوی متال بوده و شیطان پرست هستند. این گروه از سال ۱۹۸۳م تا به امروز فعالیت می کند.

۱۴)گروه Sodom(( مرکز فساد)):

نام گروه، اصطلاحی برای همجنس گرایی و حیوان گرایی است. این گروه در سال ۱۹۸۵م شروع به کار و سبک آن Speed Trash است. این گروه در محل های مخصوصی به همجنس گرایی می پردازند.

این مطلب از کتاب ((شناخت و بررسی شیطان پرستی نوشته ی جواد امین خندقی)) است.





تاریخ: 30 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 12321
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1