وقتی چادر در­ نمایشگاه مد اسلامی نیاوران گم می شود+تصاویر
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

  هفته گذشته در فرهنگسرای نیاوران نمایشگاهی با موضوع "مد و مانتوی اسلامی" برگزار شد؛ الگوهایی محدود ارایه شده بود که هیچ نشانی از هویت اسلامی نداشت و چادر نیز تنها مفقوده این نمایشگاه بود.

 
مشرق- هفته گذشته در فرهنگسرای نیاوران نمایشگاهی با موضوع "مد و مانتوی اسلامی" برگزار گردید كه طراحان زیادى در آن، برای ارایه آخرین دستاوردهای خود در زمینه طراحی لباس و مد با نگاه اسلام، شركت كرده بودند.

از یك نمایشگاه مد اسلامی چه انتظاری می توان داشت؟ پاسخ روشن است.

 

اما آنچه كه باز دیدكنندگان شاهد آن بودند الگوهایی محدود بود كه اگر كسی از عنوان نمایشگاه اطلاعی نداشت؛ بدون شك گمان می كرد به یك فروشگاه متعارف لباس رفته است كه هیچ نشانی از هویت اسلامی ندارد.

 

با برگزاری این قبیل نمایشگاه ها در كشوری اسلامی، انتظار می رود طرح هایی ارایه شود كه حجاب اسلامی را به درستی معرفی كند و دراین وانفسا، بابی نو را پیش چشم مشتاقان حجاب بگشاید. اما عمده آنچه كه تحت عنوان طرح های مد اسلامی ارایه شده بود مانتوهایی كوتاه بود كه آن ها را این روزها در همه جا می توان یافت.

اما مهم تر از همه اینكه مسلماً مخاطبان این نمایشگاه كسانى هستند كه اسلامی بودن، چنگاویزی است كه آنها را به تماشا كشانده، اما دریغ از یك چادر! حجاب برتر تنها مفقوده این نمایشگاه بود.

 

 

 

یكی از بازدید كنندگان می گفت:

 

"اینجا هیچ خبرى از چادر نیست؛ لابد از فردا همه باید مانتویى بشیم ...!"

خودتان قضاوت کنید:

 

 





تاریخ: 6 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 12306
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1