توصیه‌های رئیس رژیم‌صهیونیستی به هیئت اعزامی هالیوود به اسرائیل
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

خبرگزاری فارس: رئیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با هیئت هالیوودی به تحولات مختلف در خاورمیانه، نقش اسرائیل در منطقه و نیز نقش صنعت سینما در پیشبرد اهداف اشاره کرد و از آنان خواست تا پیام اسرائیل را به گوش جهانیان برسانند.

خبرگزاری فارس: توصیه‌های رئیس رژیم‌صهیونیستی به هیئت اعزامی هالیوود به اسرائیل

 

به گزارش فارس، شیمون پرز میزبان هیئت پنجاه نفره «کریتیو کوآلیشن» متشکل از بازیگران و تولید کنندگان صنعت تلویزیونی و سرگرمی آمریکا در سرزمین اشغالی بود. 

پرز در گفتگو با آنها، به تحولات مختلف در خاورمیانه، نقش اسرائیل در منطقه و نیز نقش صنعت سینما در پیشبرد اهداف اشاره کرد.
 
پرز اظهار کرد: « شما فعالان آموزش و پرورش هستید و نه فقط فعالان صنعت سینما، و با کمک فعالیت‌های شما و اعتمادی که شما بوجود می‌آورید، شما می‌توانید تاثیرگذار باشید و پیام برابری و صلح را در جهان توزیع کنید.»   
 
* پرز: اسرائیل تمایل دارد شما پیام‌های مهمی را به مردم و کودکان برسانید
 
در ابتدای این ملاقات، پرز از این هیئت خواست که آنها از موقعیت و شهرت خود برای پیشبرد صلح و بردباری در جهان استفاده کنند. 
وی افزود: «جوانان و خردسالان در اسرائیل و در سراسر جهان از شما هنرمندان بیشتر ذوق زده می‌شوند تا از ما سیاستمداران. آنها با اسامی شما آشنائی بیشتری دارند و ما مایلیم که شما پیام‌های مهمی را به آنها برسانید. برای من، شما فعالان آموزش و پرورش هستید و نه فقط فعالان صنعت سینما، و با کمک فعالیت‌های شما و اعتمادی که شما بوجود می‌آورید، شما می‌توانید تاثیرگذار باشید و پیام برابری و صلح را در جهان توزیع کنید. من از علاقه یکایک شما به روند صلح خاورمیانه و تمایلتان به یاری در این امر به سلیقه و روش خود قدردانی می‌کنم.»
 
* بازدید چهره های شاخص هالیوود از اسرائیل

در این هیئت، هنرپیشگان مشهوری مانند «رایچل لی کوک»، «استیون وبر»، «اندریا بوآن»، «ریچارد شیف»، و «هاری هملین»، و نیز تولید کنندگان ارشدی مانند «مارتا کائوفمن» شرکت داشتند، که همراه 30 مدیر ارشد استودیوهای فیلم برداری در هالیوود به اسرائیل آمدند. این هیئت‌ها به میزبانی فدراسیون‌های یهودی آمریکا و سازمان «آیپک» از اسرائیل دیدار کردند.

 





تاریخ: 3 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 12331
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1