بازی تراوین و اهداف پنهان آن
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 بازی تراوین

 

توضیح روند بازی

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%B...B%8C%D9%86

این بازی آنلاین با توجه به محیط ساده و غیر گرافیکی ای که داره باعث میشه تا با پایین ترین سرعتها هم قابل بازی و پیگیری باشه

توی اکثر کشورها این بازی با توجه به سادگی و جذابیتش انجام میشه که لیست کشورها و سرورهای متعدد اون رو می تونید اینجا ببینین

http://travian-utils.com/?w=n

این بازی حتی در سطح بین المللی هم بازی میشه که پسوندش .com هست

من خودم توی دو تا سرور این بازی بودم ( تمومش کردم ) و الان هم هستم

این بازی با توجه به روندش که ساخت زمین و همسایگی با دیگر بازیکنان هست باعث میشه که شما روابط و برخوردهای جالبی با افراد دور و برتون داشته باشید . چون با بازیکنان مختلفی بازی و تعامل دارید بنابراین با شخصیتهای متفاوتی هم برخورد می کنید که می تونه هم جالب و هم دردسر ساز باشه براتون

شما باید هر چه سریعتر قوی بشید و با دیگران دوست بشید و اتحاد تشکیل بدین تا بتونید از هم محافظت کنید

از نکات جالب بازی که بگذریم مطالب و اثراتی توی این بازی وجود داره که باید بررسی بشه که من سعی میکنم اونهایی رو که متوجهش شدم و به نظرم مهم میومد بیان کنم.

اهداف بازی

توی این بازی شما توی این بازی از اول که شروع میشه توسط آموزش دهنده ی اولیه به شما آموزش میده که دو راه برای بازی دارین 1 روش اقتصادی و بازرگانی 2روش نظامی ولی عملا وقتی که مشغول به بازی میشین متوجه میشید که راه اقتصادی اصلا کاربردی نیست و باعث پیشرفت شما نمیشه و بازی طوری طراحی شده که شما باید نیرو بسازین و به همسایه هاتون حمله کنید و منابعی که اونها در حال تولیدش هستن رو غارت کنید .
این اتفاق با توجه به اینکه بازی حدودا 1 سال طول میکشه باعث میشه تا کاملا توی ذهن جوونها و نوجوونها و کودکانی که اونو بازی میکنن جا بندازه که تنها راه پیشرفت ( در زندگی ) تجاوز به حقوق دیگران هست و استفاده از اموال دیگران !
توی این بازی شما باید با غارت خودتون رو از همه ی اطرافیانتون قویتر کنید
این بازی به شما میفهمونه و تلقین میکنه که هیچوقت نباید بزاری همسایت قوی بشه
معمولا بازیکنای قوی سرور این شعار رو توی پروفایلشون می گذارن که هر کس توی 13×13 من زمینی بگیره با تمام قدرت نابود میشه ، حتی کسانی که جزو اتحاد من باشه ! و عملا تمام همسایه هاشون رو یا انقدر غارت می کنن تا حذف اکانت کنن یا اونا رو مجبور میکنن که برای اونا دفاعی بسازن یا باید عضو اتحاد اونها باشن تا بی خیال بشن !
یک اتفاق جالب دیگر و عجیب این بازی این هست که شما این قابلیت رو دارین که نیرویی رو تربیت کنید به نام رییس ،رییس قبیله و سناتور ( در نژادهای مختلف ) که این توانایی رو داره که به یکی از دهکده های بازیکنان دیگر حمله کرده و پس از چند بار حمله آن دهکده و اهالی آن به امپراطوری شما می پیوندند !
شاید این آموزشی باشه برای ضمیر ناخودآگاه افراد به خصوص کم سن ترها تا این امر براشون عادی بشه که اگر توی دنیای واقعی هم کشور یا کشورهایی خواستند شبیه روش این بازی کشور گشایی کنند و کشورهای دیگر رو غارت کنن این افراد که کم هم نیستن به راحتی قبول کنن این مسئله رو و قبح این عمل شکسته بشه

در این بازی شما یا باید بازیکنی قدرتمند و تهاجمی باشین یا باید نیرویی باشید در اختیار یک اتحاد قدرتمند
در غیر این صورت شما هیچ شانسی برای پیروزی و حتی ادامه ی بازی ندارید
شاید این نوع بازی که شما مجبور به انتخاب آن می شوید در صدد این باشد که به شما بفهماند و تلقین کند که در دنیای واقعی هم یا باید یا جزئی از یک کشور قوی بود و یا اگر در کشور قدرتمندی نیستید لااقل کشورتان باید در راستای اهداف قدرتهای بزرگ جهانی حرکت کند ( در غیر این صورت به زودی نابود خواهد شد ) جمله ی معروف بوش رو که یادتونه : کشورها یا با ما هستن یا بر علیه ما ! هیچ کشور بی طرفی نداریم !

اما نکته ی اصلی و جیب این بازی که هدف نهایی اون هم هست اینه که شما باید به کمک اعضای اتحادتون در آخرای بازی یک ساختمون رو که معروف به شگفتی جهان ( هست رو بسازین و به سطح 100 برسونید که بازی با قهرمانی شما و اتحادتون تموم میشه البته در این راه کلی باید بجنگید و از اون دفاع کنید
ولی چه چیزی باعث میشه که من فکر کنم واقعا عجیبه اینه که این ساختمون شگفتی ها کاملا شبیه برج معروف بابل هست که عکسش رو در زیر می بینید :

 

شگفتی جهان

شگفتی جهان

برج بابل

برج بابل ساخته شده توسط یهودیها

نكته ی دیگه اینکه قبل از این اتفاق موجوداتی با نام ناتار از زیر زمین بیرون آمده و کتیبه های جادویی با خود می آورند که شاید اشاره ای باشد به ظهور اجنه قبل از اتمام دنیا...

 

منبع: http://anti-travian.blogfa.com/





ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 12303
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1