تمسخر یک سنت اسلامی توسط شبکه من و تو
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

  وقتی شبکه من و تو سنت ها و آداب اسلامی را مسخره می کند چگونه می تواند ادعا کند که برای ایرانیان مسلمان برنامه اجرا می کند؟!

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مجری شبکه من و تو در برنامه ای به مسخره کردن سنت های اسلامی پرداخت.
مجری شبکه من و تو در یکی از برنامه های این شبکه خطاب به مجری دیگر این برنامه با حالتی تمسخر آمیز گفت: « خزعلی و صدیقی برادر می شوند!؟»
در ادامه، دیگر مجری این برنامه با حالت تعجب پرسید: « برادر شدند؟! چطوری؟ پدر و مادرشان یکی بوده؟!»
مجری برنامه با لحنی تمسخرآمیز جواب داد: « خیر، با همدیگر عقد اخوت خوانده اند!؟ در ضمن به بقیه آحاد جامعه و خواص و سیاسیون هم توصیه کرده اند که با همدیگر پیوند برادری ایجاد کنند!؟»
گفتنی است عقد اخوت یکی از سنت های اسلامی است که بعد از هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه توسط ایشان برای گسترش روحیه مهرورزی و برادری بنیان نهاده شد و در ایران هم بسیاری از شیعیان در روز عید غدیر برای نزدیکی و همبستگی بیشتر با هم دیگر عقد اخوت می بندند و از لحاظ اسلامی با هم برادر می شوند و این برادری به آن معناست که در مسائل روزمره زندگی مانند دو برادر در کنار هم و پشتیبان یکدیگر خواهند بود.
حال این سؤال مطرح می شود که چرا شبکه من و تو که خود را شبکه ای برای ایرانیان مسلمان می داند سنت های دینی اکثر این هفتاد میلیون نفر را به تمسخر می گیرد!؟ 

 





تاریخ: 5 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 12340
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1