خدای مسلمانان دروغين است/ خدای واقعی یهوه و دارای فرزند است
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 مشرق: جمعه گذشته به مناسبت روز «كهنه سربازان»، فعالان و سياستمداران ضدمسلمان در شهر كوچكي حوالي نشويل واقع در ايالت تنسي گرد هم آمدند تا دست به برگزاری همایشی بزنند. در حاشیه این همایش، ريك وميك نماينده ايالت تنسی ــ يك سياستمدار محلي از منطقه مورفريزبورو كه به دليل اظهارنظرات تند و آتشين خود عليه دين اسلام معروف است ــ طی مصاحبه‌ای گفت كه تمام سربازان مسلمان بايد از ارتش آمریکا كنار گذاشته شوند.

 

ومیک همچنین در پاسخ به این سوال كه چرا در اين كنفرانس هيچ كس از آندرس بریويك ــ سرباز نروژي كه ده‌ها فرد بی‌گناه را به دليل ترس از مهاجرت مسلمانان و نیز اسلام‌ستیزی به قتل رساند ــ قدرداني نكرد، مدعی شد كه مسلمانان بسياري از شهروندان بی‌گناه آمريكا را به قتل رسانده‌اند و توضيح داد كه هرگز نمي‌توان دين اسلام را با اقدام افرادي نظير بريويك مقايسه كرد، زيرا الله آنها يك «خداي دروغين» است.

 

وميك گفت: «حال اين ديدگاه افراطي‌تر را توضيح دهيد: با فرهنگي روبرو هستيم كه علناً مي‌گويد ما از طرف الله، البته خدای دروغين، اجازه و دستور داريم غيرمسلمانان را بكشيم. دیدگاهی که نقطه مقابل آن، افكار ديوانه‌اي در نروژ است.» وی در ادامه مدعی شد: «مسلماً او (الله) يك خدای دروغين است. فقط يك خدا وجود دارد: يهوه و پسرش عيسي مسيح كه بر صليب كشيده شد. چون به اين مسئله اعتقاد دارم، پس چنين فتوا مي‌دهم. هرگز دين اسلام را نمي‌پذيرم. الله مسلمانان خداي واقعي نيست.»

وميك همچنین در این مصاحبه به چندين فرضيه توطئه اشاره نمود. در يك مورد، وی با تروریست خواندن ایران مدعی شد که ایران چند دهه است که سعی دارد تا با استفاده از مهاجرت مسلمانان به کشورهای غربی، بتواند بر جهان سیطره پیدا کند. وی اظهار داشت كه «جمعيت جهادي» به مسلمانان اجازه داده است تا كنترل بخش اعظم اروپا را در دست گيرند و قانون شريعت را در نقاطي از انگليس به اجرا در آورند.

پس از انتشار گزيده‌هاي اين مصاحبه، گروه‌های طرفدار حقوق مدني از وميك خواستند تا به دليل اظهارنظرهاي متعصبانه خويش در مورد اخراج مسلمانان از ارتش آمریکا عذرخواهي نمايد. اما با این حال، وميك نیز بر نظرات خود تاكيد ورزید.

 

منبع: موعود





تاریخ: 30 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 12332
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1