شيعيان بت پرست هستند!
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 مدير شبکه وهابي وصال؛ 

شيعيان بت پرست هستند!
شيعيان به دليل اعتقاد به امامت و خصوصاً امام زمان ، بت پرست هستند، امام زمان يک بت است .
 
ه گزارش جام نيوز؛ ملازاده مدير شبکه وصال فارسي در برنامه" اصلاح" در تاريخ 16/04/90 بدون بيان هيچ استدلال و مدرکي گفت :
«امامت يعني بت پرستي، امام زمان (عج) يعني بت ، چون شيعيان دوازده امام را دوازده خدا و شريک خدا مي دانند»
شبکه وهابي وصال که مدعي است وظيفه اصلي اش نجات شيعيان مي داند در جديد ترين توهين خود به مقدسات شيعه، يکي از اصلي ترين اعتقادات مردم، مهدويت را به سخره گرفت و امامت را با بت پرستي يکسان دانست.
در مورد اين مسأله هرگز شيعه اي را نمي توان يافت که به وجود حضرت مهدي عج به عنوان يک بت و نماد خالقيت و الوهيت و امثال آن اعتقاد داشته باشد، بلکه عقيده شيعه به حضرت مهدي( عج) به عنوان امام است که در کتب اهل سنت نيز به تواتر وجود دارد براي نمونه به چند منبع اشاره مي شود؛ مستدرک الصحيحين النيشابوري 4/557 يا مسند احمد حنبل 5/277 و يا در کنزالعمال 7/186 که با تعبير (المهدي منا اهل البيت) ذکر شده است. 
به عنوان مثال روايتي از پيامبر وارد شده در کتاب ينابيع الموده صفحه 445 مبني بر اين که خلفاي بعد از ايشان 12 نفر هستند که اول آن ها علي و آخرينشان مهدي نام دارد. 
با توجه به وجود احاديث فوق در منابع اهل سنت بايد به اين عامل وهابيت گفت که يا از اين مطالب در مذهب خود بي اطلاعيد که نشانه ضعف و عدم احاطه علمي شماست و يا اعتقادات فرقه متحجر شما يعني وهابيت بر مبناي هيچ يک از مذاهب مسلمانان (شيعه و اهل سنت) نمي باشد و فقط عامل استعمار براي اختلاف افکني بين مسلمين هستيد.





تاریخ: 20 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 12310
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1