امکان ازدواج هم‌جنسان در بازی
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 امکانِ ازدواج هم‌جنسان در بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم (The Elder Scrolls V: Skyrim)" فراهم شد.

 

طی خبری که "پتز هاینس(Pete Hines)" مدیر روابط عمومی استودیو بتسدا(Bethesda) آن را اعلام کرد، در بازی طومار پیشینیان: اسکایریم بازی‌باز آزادی ازدواج با هرکسی را خواهد داشت. 
وی در این مورد اذعان کرد مهم نیست با چه شخصیتی بازی می کنید(منظور مرد است یا زن) بر فرض اگر با زن بازی می‌کنید می‌توانید با یک زن در بازی ازدواج کنید یا بلعکس. پیش از این در بازیِ افسانه 3(Fable 3) نیز بازی‌باز می‌توانست با همجنس خود ازدواج کند و آقای پیتر مولینو کارگردان بازی نیز در این مورد بیان کرده بود که این یک آزادی است که در بازی به بازی‌بازها داده شده است. 

اگرچه بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم" دارای سناریویی مشخص است ولی این به آن معنا نیست که بازی‌باز آزادی عمل در بازی نداشته باشد؛ کار کردن در بازی و درآوردن پول و همچنین رفتن به مراحل فرعی در بازی برای افراد گوناگون نیز یکی از چند ویژگی های منحصر به فرد این بازی است.

تبلیغِ هم‌جنس‌گرایی، و فراهم شدنِ امکانِ هم‌جنس‌گرایی در فضای مجازی و همچنین قانون‌مندی ازدواجِ‌ هم‌جنسان در بعضی از نقاطِ جهان، پدیده‌ای است که بر آمده از فضای ولنگارِ جنسی غرب است. در حالی که نهادِ خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی می‌گذارد و کمبود جمعیت و رشد صفر یا منفیِ آن به مشکلی استراتژیک برای حاکمانِ غربی بدل شده، باز با این همه، هم‌جنس‌گرایی با افقی مشابه قومِ لوط در قرآن در انواعِ بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال تبلیغ شده و امکان آن فراهم می‌گردد.

منبع: http://sezaranti666.blogfa.com

 

 





تاریخ: 15 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 12313
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1