اقدام موهن شهرک نشینان صهیونیست +تصاویر
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 تصاویر اقدام اخیر شهرک نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن مسجد طوبا در شمال فلسطین، بیش از پیش کینه و نفرت صهیونیستی از جهان اسلام و ماهیت اسلام ستیزی این رژیم غاصب و اشغالگر را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرک‌نشینان صهیونیست روز دوشنبه گذشته با یورش به مسجد طوبا در شمال فلسطین آن را  آتش زدند.

اکثر محافل منطقه‌ای و اسلامی با محکومیت این اقدام آن را نشانه دیگری از کینه و نفرت رژیم صهیونیستی از جهان اسلام دانستند. 

گزارش‌ها نشان می‌دهد مسجد طوبا پس از این اقدام موهن کاملا سوخته و حتی کتب قرآن شریف موجود در آن نیز کاملا سوخته و از بین رفته‌اند.

علاوه بر این یهودیان افراطی واژه‌های انتقامجویانه را بر روی دیوارهای این مسجد نوشته‌اند که نشان از عمق کینه صهیونیست‌ها از مردم فلسطین است، مردمی  که جرمی به جز سکونت در سرزمین آبا و اجدادی خود ندارند.

این حمله که با آتش سوزی کامل این مسجد شریف همراه بود جدیدترین تهاجم شهرک نشینان صهیونیستی به اماکن عبادی مسلمانان به شمار می‌رود.

این در حالی است که ماه گذشته نیز دو مسجد در فلسطین اشغالی از سوی شهرک نشینان صهیونیست به آتش کشیده شد و این مسأله در سالهای اخیر بارها تکرار شده است.
 
 
خاطرنشان می‌شود اقدامات افراطی شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی ادامه دارد که «ابومازن» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا در طرحی تقاضای تشکیل فلسطین در 22 درصد از کل اراضی این کشور را ارائه کرده است.
 
 
طرح ابومازن به نظر کارشناسان منطقه ای سازشکارانه بوده و چراغ سبزی به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی خواهد بود.
 
 
از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت فلسطین به طور کلی با طرح ابومازن مخالف بوده و بر لزوم باز بودن پرونده منازعات با رژیم صهیونیستی در بلندمدت تاکید دارند. آنان معتقدند هرگونه توافقی با رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی به ضرر مصالح فلسطین و به نفع تل آویو تمام خواهد شد.











تاریخ: 15 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 12324
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1