یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

شرکت: نستل Nestle

محصولات و شرکتهای وابسته:
انواع شوکولات، قهوه و نسکافه، محصولات لبنیاتی و …
KitKat شوکولات
Maggi مواد غذایی
L’Oreal لوازم بهداشتی، آرایشی

این شرکت سوییسی ۱/۵۰ درصد از سهام شرکت مواد غذلیی اسرائیلی به نام Osem Investments را دارا می باشد. Nestle در دسامبر سال ۲۰۰۰، اعلام کرد که میلیونها دلار صرف راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه ((R&D در اسرائیل خواهد کرد.
در سال ۱٩٩٨، آقای Peter BrabeckLetmathen در پی متقاعد کردن Nestle، جایزه ویژه (Jubilee) را از شخص نخست وزیر اسرائیل –نتانیاهو دریافت کرد. این بزرگترین جایزه ایست که تا کنون رژیم اسرائیل اعطا کرده است و تنها به اشخاص و یا سازمان هایی اختصاص می یابد که با سرمایه گذاری و مبادلاتشان، بیشترین تاثیر را در قدرتمند کردن اقتصاد اسرائیل داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

کمپین بین المللی  ”تلاش برای تحریم اسرائیل” با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی را که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند، منتشرکرد…



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 5 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


یکی دیگر از مهمترین نکات صهیونیستی این بازی، جریان نقشه بازی است که اولین هدف بازی "Memphis" واقع در کشور مصر می باشد و در پی آن تسلط بر مرکز "Tyre" که واقع در فلسطین و لبنان فعلی است که اگر بخواهیم هدف بازی یعنی جریان یهودی سازی بازی را در نظر داشته باشیم، می بینیم دقیقا ...

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 4 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

 


در این بخش شما با تعدادی از نقاشی های و اشیای دوران انسان های غارنشین در هزاران سال پیش آشنا خواهیم ساخت.

اما مطمعنا این نقاشی ها با دیگر نقاشی های انسان های غار نشین تفاوت های عجیبی خواهد داشت که با هم خواهیم دید.

نقاشی هایی متعلق به  فرانسه،  استرالیا ، ازبکستان ، ایتالیا و ...

در تمام این نقاشی ها که در سراسر جهان پراکنده هستند با وجود آداب و رسوم و مذاهب مختلف اما وجود یک شی بیضوی شکل پرنده همراه با انسان هایی غیر عادی ، باستان شناسان را شگفت زده کرده اند!



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 3 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

راز تمدن ها - مایا ها و صحرای نازکا

 

در راز تمدن ها شما را با عجایب تمدن های هزاران سال پیش آشنا خواهیم کرد. با آثار تاریخی تمدن هایی همچون اقوام مایا (مکزیک باستان)، مصر و ایران و ... در این قسمت ابتدا قوم مایا را یررسی می کنیم.

قوم مایا علوم شگفت انگیز خود را چگونه آموخته بودند ؟


خطوط صحرای نازکا چگونه ایجاد شده است ؟

آیا خطوط بسیار عجیب در نقاط دیگر دنیا ارتباطی به یکدیگر دارند ؟



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 3 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

مقدمه:

اهمیت رسانه و بویژه سینما در جهان آنقدر زیاد است که سردمداران صهیونیسم را از سال‌ها پیش بر آن داشت تا با سرمایه‌گذاری هنگفت، قلب سینمای جهان یعنی هالیوود را تصاحب کنند. هم‌اکنون حدود 90 درصد از هالیوود در اختیار یهودیان است(1)؛ بنابراین تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کارگردانان صهیونیسم با تسلطی که بر کل هالیوود دارند، به طور دقیق نظارت دارند تا چیزی بر خلاف میل آن جریان فکری ـ سیاسی تمامیت‌خواه تهیه و تولید نشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 1 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
نارنيا، هديه هاليوود به صهيونيست هاي مسيحي خبرگزاري فارس: بعضي‌ فيلم نارنيا را بزرگترين هديه هاليوود به بنيادگرايان انجيلي يا همان اوانجليست ها (صهيونيست هاي مسيحي) بعد از فيلم كلاسيك "ده فرمان" اثر سيسيل ب. دوميل مي‌دانند.
 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 1 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 محرم آمد و آمد محرم




تاریخ: 6 / 9 / 1385برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 فان کلوب: «خبرگزاری دانشجو»؛ تمدن غرب، با کنار گذاشتن معنویت و با توجه صرف به عالم ماده و اصالت دادن به لذت، به ظاهر می خواست از آزادی انسان حفاظت کند. اما از آن جا که در نظام هستی قرار نبود حرکتی بدون حضور خدا به نتیجه مطلوب برسد؛ این تمدن، آنچنان در گرداب مادیگری و فراموشی خدا غرق شد که حیوانی ترین و پست ترین رفتارها را افتخار خود دانست و به ترویج آن پرداخت.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1385برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 12846
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1